waco Skrevet 6. september 2002 #1 Skrevet 6. september 2002 I det siste har jeg begynt å føle meg litt småschizofren, men heldigvis var ikke pappaen min gammel da han befruktet mamma, så jeg er nok ikke i faresonen. Det er verre med han ene kameraten min, pappaen hans var over femti da dem gjorde ”det-du-vet”. Men tilbake til pointet, denne uka har vært en særdeles heldig uke når det gjelder å plage folk i det offentlige. Jeg hatt en lang diskusjon med politiet om hvorvidt en grammer med tjall noen gang kan bli rettferdig fordelt på tre. Politimannen var enig i konklusjonen at 2,4,6,8 er delingskvantaer man kan bruke for å oppnå rettferdighet. Jeg har vært på talefot med sekretæren i Rv, snakket litt om hvorfor medlemmene i helse- og sosialdepartementet ikke svarer på mine brev. Sp-redaksjonen har fortalt meg hvorfor Magnhild Kleppa ikke vil diskutere norsk hypper-politikk med meg. Jeg har sendt mail til både jagland og bertnsen, kleppe og jensen, dåvøy og bondevik… men får jeg noen svar? Nei. Slik er politikere, de lover og lover, men når man vil diskutere resultatene med dem så er dem enten; er på vestlandet og driver valgkamppolitikk, et sted uten dekning, sitter i møte et sted, sitter i møte et sted, sitter i møte et sted, sitter i møte et sted, vil få en tilbakemelding senere, eller – så foregår det noe norske lewinsky greier. Jeg har diskutert abortpolitikk med lederen i kristen samlingsparti, jeg debatterte varmt om mer innvandring for fedrelandspartiet. Er det bare politikere som må svare for sine handlinger? Nei. Coca-cola fikk en telefon, hvorfor er det dobbelt så høye panteavgift på boksdrikke i Norge som i Sverige… vi må ned på svenske nivå, femti øret brusen her også. Når man ringer et grønt nummer kan man snakke så lenge man vil, men coca-cola avfeide hele problemstillingen med at dette gikk under statelige myndigheter, hvilkene ville hun ikke svare på. Tydelig at det går korrupsjon i gangene. Hva hadde natur og ungdom å si til saken? De forsto tydeligvis ikke situasjonsrapporten, men hvordan skal jeg forklare en miljøfanatiker, fordelene med at våre priser harmoniserer til svensk nivå? En brus er en brus uansett, men i sverige koster den 3 kr pr stk, mens i norge ofte over 10 kr pr stk. De har halv pant på bokser, sverige 50 öra, og norge 1 kr. Pga miljøhensyn sa dem…. Jammen hallo… hvor jævlig teit går det an å bli…. aluminiumboksen følger med drikkevaren, det totale kvantum vil jo bli det samme! Jeg snakker om rimeligere varer. Er pappaen din gammel? W http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http:/...s?artid=4270574
Gjest sexysadie Skrevet 6. september 2002 #2 Skrevet 6. september 2002 Hva har du hatt i deg nu da???
aline Skrevet 6. september 2002 #3 Skrevet 6. september 2002 går du faktisk rundt å tror at politikere som jagland og bertnsen, kleppe og jensen, dåvøy og bondevik ikke har andre ting på timeplanen en å sette seg ned å diskutere div saker med en enkeltperson?????? :o Det finnes flere som deg vettu, som lurer og vil ha svar! Dersom politikerne våre skulle satt av tid til å prate med alle som ønsket å diskutere politikk med dem, så hadde det ihvertfall ikke blitt gjort noe i regjeringen og i partiene våre!!!
waco Skrevet 6. september 2002 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2002 Jeg tror jeg merker et lite snev av forakt jeg... en smule nervøsitet for at jeg kanskje blir tatt seriøst... W Man skal ikke se bort i fra det,.... jeg kan være dyktig skrivbent om jeg bare vil....
aline Skrevet 6. september 2002 #5 Skrevet 6. september 2002 Jeg har ikke noe forakt for deg! Om du blir tatt seriøst, så er jo det bra! Det jeg ville frem til, er at det er maaaange ute der som både er seriøse, skiver bra, har talen og ordet i orden, men som allikevell ikke når igjennom som enkeltperson til politikerne våre, hovedsaklig fordi disse har litt annen timeplan en en hvem-som-helsts-diskusjon med nysgjerrige borgere. Og jeg må si at jeg ble litt sjokkert ja!
Gjest Pilonda Skrevet 6. september 2002 #6 Skrevet 6. september 2002 Enkelte rusmidler kan fremkalle tilstander som er til forveksling like schizofreni, Waco, så jeg tror nok du kan ha rett selv om pappaen din ikke er så gammel jeg :blunke: Pilonda 8)
waco Skrevet 6. september 2002 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2002 Moren min satt på cafe med Kristin Halvorsen og hennes samboer har timeavtale med Carl I Hagen angående noen sertifiseringer som er godkjent i Eu, men ikke i Norge, og i Norge men ikke Eu. Hvorfor skal jeg være noe dårligere? Et brev kan sendes som fax. Neste brev kan henvise til første brev. Før eller senere må noen svare. W
Gjest dr. ian Skrevet 6. september 2002 #8 Skrevet 6. september 2002 Pappaen min er død :blunke: Ellers kan jo mangelen på svar skyldes en fornemmelse av at årsaken til henvendelsen ikke er et ønske om svar, men et ønske om publisitet - noe henvendelser andre steder kanskje tyder på? dorian
aline Skrevet 6. september 2002 #9 Skrevet 6. september 2002 Om din mor som ukjent og enkeltperson har henvendt seg til Kristin Halvorsen for å diskutere ting som opptar din mor, og hun har gjort dette på en så bra måte at Kristin faktisk blir med, ja da er jeg imponert!! (og det sier jeg i alvor, ikke for å sjikanere!) Samme med samboeren og avtalen med Carl I Hagen! spesielt dersom de ikke engang er tilhenger eller medlem av politikernes parti!!! skader ikke å prøve, men å bli overrasket over å ikke få svar?? det håper jeg ikke du blir! Må si meg enig med tankegangen til Dorian også, at dersom du stiller dine forspørsler på samme måte som du stiller spørsmål, svar og andre innlegg her inne, så skjønner jeg på en måte at du ikke får svar! Du har skrytt av dine skriveevner tidligere, men du skriver jo til stadighet på en måte som svært få her inne overhode forstår!! Vi missforstår deg jo konstant, og det er pga måten du uttrykker deg! (noe som selvfølgelig er typisk kvinnelig å henge seg opp i.... så lenge bare budskapet...osv.. skal kanskje ikke henge oss opp i fortiden her...)
Gjest Starya Skrevet 6. september 2002 #10 Skrevet 6. september 2002 Ja. Nei. (og pappa'n til han jeg kjenner var ung mann da han ble far. Ikke føl deg for trygg.)
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2002 #11 Skrevet 6. september 2002 Tilbake til pointet?? Hva var pointet da?? Ja, jeg kjenner noen som er schizofren. Var det det du ville vite? Pappan min er død, var det det du også ville vite? Waco er og blir ei skravlekjerring!
Kid-a Skrevet 6. september 2002 #12 Skrevet 6. september 2002 Nei, pappan min er ikke gammel og jeg er ikke schizofren.... Du får mase, så kanskje dem svarer deg en vakker dag. Imens får du nøye deg med kg og vgd. Da tiden til hjelp, ettersom jeg har forstått er ikke det noe problem for deg??! Ha en vidunderlig dag!
K@rine Skrevet 6. september 2002 #13 Skrevet 6. september 2002 Nei, faren min var 59, men vi er ikke schizofrene for det...
Thea Skrevet 6. september 2002 #14 Skrevet 6. september 2002 Nope,pappaen min visste knapt hva sex var han.Føler meg ikke så meget schizofren for tiden,men det kommer å går. Suss å nuss til den absolutt beste darlingen siden Elvis gikk bort :cry: ,nemlig Waco fra Trine.Eller var det Astrid????Nei,knut var det visst.......... Skjerp deg Klaus!!!!!!
waco Skrevet 6. september 2002 Forfatter #15 Skrevet 6. september 2002 Hei Thea, skulle ikke du få deg nytt liv da? Som samboerske og barnehagearbeider? W
Thea Skrevet 6. september 2002 #16 Skrevet 6. september 2002 Mitt nye liv suser så det bruser det Waco :D Her driter vi i regler og moral og har rå sex døgnet rundt. I love it :D :D :D :D
Bettie Skrevet 6. september 2002 #17 Skrevet 6. september 2002 Vet ikke om jeg kjenner noen som er schizofren, kjenner mange folk som ikke akkurat er A4, og ja, faren min er gammel nå. Det kan hende at du kan få svar når du skriver brev. Poden min inviterte kongen til 7 års-dagen sin - pr. brev selvsagt, og han fikk svar. Desverre passet det ikke for kongen den aktuelle dagen. Giske og Stoltenberg får sine "sekretærer" til å svare - så det er håp i svingende penn (eller heftige tastetrykk om man vil)
Gjest Hope ikke-innlogget Skrevet 7. september 2002 #18 Skrevet 7. september 2002 Waco- dette tok virkelig kaka! Om du faktisk har gjort alt dette her, snakket og tastet - vel - DU ER RÅ! Lurer på om jeg skal sende en mail til Nrk, TV2, TVNorge, CNN og BBC for å spørre om de kan lage en dokumentar om deg! Da hadde du blitt F-kjendis og kanskje noen av disse politikerfolka hadde hørt på deg - i hvert fall latet som de gjorde det! Eller kanskje du rett og slett burde bli politiker. For hadde politikerne vært som deg, Waco, hadde det blitt fart på sakene... selv om jeg ikke er like enig i alt du sier, og selv om ikke alt trenger å gå noe fortere.. Wow... I'm impresset.. Nok et fjolleri-innlegg fra Waco! Hilsen ikke-innlogget Hope ...som ikke har noen far lenger, men som kanskje var litt gammel da han fikk barn - og det er derfor jeg er som jeg er i dag.. Han burde vært glad han ikke lever lenger egentlig, for faen så skuffa han hadde blitt av sitt avkom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå