AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #1 Skrevet 6. desember 2019 Hvorfor skriver folk dette men du hører ikke et pip! Jeg er den som må purre på, men jeg gidder ikke når jeg betyr så lite at vedkommende glemmer å gi tilbake beskjed altså.eneste er at dette gir meg litt angst. Angst for at dette er slik fremtiden blir. Mer og mer. At vi folk bare tar initiativ på nett...men nesten umulige å gjøre avtaler med irl Anonymkode: 6c7a2...49c 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #2 Skrevet 6. desember 2019 Ja det blir mer og mer slik. Jeg løper ikke etter disse folkene mer, har heldigvis ett par pålitelige folk i omgangskretsen som er verdt tiden min. Anonymkode: 5f0f6...919
exictence Skrevet 6. desember 2019 #3 Skrevet 6. desember 2019 (endret) Nei, jeg gidder heller ikke å purre på folk. Da slår jeg strek over at de ikke kommer/ evt holde av plassen for dem. Altså glemme dem på den aktuelle tilstelningen/forslaget. Enkelt og greit. Vil folk nok, så husker de å gi beskjed. Alle kan glemme, men da får de heller lære til neste gang. Jeg purrer ikke. Endret 6. desember 2019 av exictence 1
Blingblingtahei Skrevet 6. desember 2019 #4 Skrevet 6. desember 2019 Det hender jeg svarer at jeg må se i morgen hvis jeg har hatt en slitsom uke eller er veldig sliten på tidspunktet jeg blir spurt, men som regel har jeg litt mer energi dagen etter og jeg ikke gjør en masse greier før når jeg vet jeg har blitt invitert med på noe. Lettere å svare hvis invitasjonen kommer noen dager før enn dagen før eventet.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #5 Skrevet 9. desember 2019 Jeg svarer aldri «sier ifra imorgen» hvis jeg blir spurt om noe jeg har skikkelig lyst til, eller hvis det gjelder en person jeg har skikkelig lyst til å henge med - uansett hvor sliten jeg er. Jeg svarer derimot «sier ifra imorgen» når jeg ikke har klart å klekke ut en god nok unnskyldning til å avslå, jeg bare kjøper meg litt tid. Er jeg heldig så spør de ikke igjen når jeg «glemmer» å svare. Man kan si hva man vil, men «alle» gjør dette. Anonymkode: aa7fb...ab4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå