Gå til innhold

Budapest anbefaling og tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i Budapest? Anbefales reisemålet? Hva bør sees og oppleves? Prisnivå? Det vil kun være damer med på turen, er det trygt?

Takk for svar

Anonymkode: 9ffb8...e3c

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tenkte også dra ditt, var det bra?

Anonymkode: 58542...ae5

Skrevet

Vært der 2 ganger. Superhyggelig folk. God mat, til en rimelig penge, fin temp, masse historie og bygninger :) 

Gleder meg allerede til neste tur.. Var der i Nov :)

Skrevet

Det jeg husker best er at taxi-sjåførene svindlet noe sinnsykt. Plutselig tok taksameteret helt av og det ble dyrere enn i Oslo.

Anonymkode: fe7b3...4ad

Skrevet

Jeg var der i fjor - kun positive erfaringer! Kjempebra kollektivsystem, hyggelige folk, ingen problemer med taxi, masse kulturelt å oppleve. Gå på ruinbar! Så stilig å se. Besøk slottet, parlamentet. Slapp av og nyt en dag på tyrkisk bad. 

Skrevet

Tusen takk for alle tips så langt. Ok, jeg hører dere angående bil. Blir det veldig mye tid på kjøring da evt? Og er det relativt trygt? Er det visste steder man absolutt IKKE burde stoppe? Jeg regner med at om man holder seg til motorveiene/hovedveiene så  burde det gå fint?

TS

Anonymkode: 53066...135

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for alle tips så langt. Ok, jeg hører dere angående bil. Blir det veldig mye tid på kjøring da evt? Og er det relativt trygt? Er det visste steder man absolutt IKKE burde stoppe? Jeg regner med at om man holder seg til motorveiene/hovedveiene så  burde det gå fint?

TS

Oj, beklager!! Feil innlegg

Skrevet
På 21.1.2020 den 16.11, AnonymBruker skrev:

Det jeg husker best er at taxi-sjåførene svindlet noe sinnsykt. Plutselig tok taksameteret helt av og det ble dyrere enn i Oslo.

Anonymkode: fe7b3...4ad

Si hvor du skal først, og spør om ca. pris. De fleste er helt grei. 

En annen ting, ta en kopi av passet å ha på lomma når du skal ut. Aldri lever fra deg orginalpasset ute. Og sivilt politi som stopper tilfeldige turister på gata finnes ikke i Ungarn, det har skjedd at noen prøver seg men det er fake. 

Bruk normale forholdsregler og sunn fornuft så går det greit. Er du enslig mann, å er ute om kvelden kan du bli forsøkt lurt av honeytraps. Bare ignorer de, og gå videre.

Anonymkode: 41109...fea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...