Lisemor Skrevet 30. mai 2005 #1 Del Skrevet 30. mai 2005 Har dere noen gode råd for hvordan bli kvitt en hel rygg med kviser? Hvorfor kommer? Hvordan bli kvitt de? Hvordan holde ryggen (og kroppen) mest mulig kvisefri? Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 30. mai 2005 #2 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg hadde mye kviser på ryggen før. Grunnen til at de kom var muligens hormoner (i følge min lege). Men, det kan også komme av svetting på ryggen, ellerrett og slett balsam etter en dusj. Det jeg gjorde for å bli kvitt de var å passe på å skylde vekk all balsam fra ryggen etter jeg hadde dusjet. Vet ikke om du bruker balsam, men jeg tror det var litt av grunnen til at kvisene mine kom der. Så jeg vasket etterpå med såpe for å få vekk alle rester av balsam. Jeg passet også på å behandle ryggen min som om det skulle være fjeset. Altså, jeg vasket den morgen og kveld med ansiktsrensen min, også påførte jeg fukt.krem etterpå. Jeg fikk også en kvisekrem av legen min som heter Aberela. Syns den hjalp litt, og den dag og dag har jeg sjeldent kviser der. Kun noen arr igjen nå, så jeg håper det holder seg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marin V2 Skrevet 30. mai 2005 #3 Del Skrevet 30. mai 2005 Mm, gode råd over her... Husk også å ikke klemme på kvisene og dusj rett etter trening og bruk ev en ansiktesrens eller Lactacyd. Basiron(på apoteket) hjelper også mange med kviser både i ansiktet og på ryggen. Den er ikke dyr å teste ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2005 #4 Del Skrevet 30. mai 2005 eg va veldig plaga med kviser i ansiktet og på ryggen tidligare. fikk resept på diane p-piller, og etter nåken veke va kvisene betraktlig redusert! e ikkje komt tilbake i så stor grad etter at eg bytta prevensjonsmiddel heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest i.i Felixa Skrevet 30. mai 2005 #5 Del Skrevet 30. mai 2005 Md formulations VitaPlus body clearing complex spray bruker jeg på ryggen for å unngå kviser og den funker bra. Eller er det viktig som det ble nevnt over her å passe på å skylde bort såpe rester etter dusj/bad. Kviser på ryggen er ofte hormonelt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KFC Skrevet 30. mai 2005 #6 Del Skrevet 30. mai 2005 Den vanlige grunnen til kviser er at man glemmer å exfoliere huden ved bruk av en slipekrem. Det jeg gjør for å unngå kviser på ryggen og ansiktet er bruke Microdermabrasjon Krem fra biogime hver annen dag. Da får jeg deilig og myk hud, uten mye døde hudceller på. Til slutt påfører jeg en god bodylotion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå