AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #1 Skrevet 6. desember 2019 Vil bare understreke at det spiller ingen rolle gleder meg om jeg får gutt eller jente like mye. Jeg fikk beskjed på ultralyd uke 14 at det er gutt og også uke 19 at det er gutt. Leser nå på andre forum at mange fikk denne beskjeden,men fikk en jente likevel. Jeg har sååå på følelsen at det er en jente i magen. Jeg har kun kjøpt blått og nøytrale klær. Jeg vet at man kan ta feil den andre veien tro det er jente så er det gutt,men gutt så jente virker litt rart. Noen som har fått denne beskjeden? Anonymkode: c2cd0...3f4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #2 Skrevet 6. desember 2019 Hvis de sier det er gutt, er det nok det. Å ta feil andre veien er mye mer vanlig, naturlig nok. Ville ikke lagt så mye i hva du "føler" det er, det er jo åpenbart ikke mulig å føle hva slags kjønnsorgan barnet i magen har. Anonymkode: 63c2e...9a0 14
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #3 Skrevet 6. desember 2019 Ja, nær venninne fikk beskjed på alle UL at det var gutt- ble jente. jeg har fått beskjed om riktig kjønn begge ganger selv. Anonymkode: 8f897...337 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #4 Skrevet 6. desember 2019 Fikk beskjed om gutt, men det kom ei jente. Anonymkode: f41ea...959 1
Lorieen Skrevet 6. desember 2019 #5 Skrevet 6. desember 2019 Min datter var gutt på flere ultralyder. 1
kaleidoskop Skrevet 6. desember 2019 #6 Skrevet 6. desember 2019 Hvus jeg skulle gått etter følelse så tenker jeg gutt, men etter flere ultralyden og blodprøve så sier de jente. Blodprøven tror jeg er riktig. Ang klær har jeg kun kjøpt inn grønne, brune og blå klær. Ingen rosa eller lilla her i huset.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #7 Skrevet 6. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk beskjed om gutt, men det kom ei jente. Anonymkode: f41ea...959 Så rart hva ser de da? Hun viste meg penis og pung tydlig. Håper ikke det er feil. Anonymkode: c2cd0...3f4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #8 Skrevet 6. desember 2019 Akkurat nå, kaleidoskop skrev: Hvus jeg skulle gått etter følelse så tenker jeg gutt, men etter flere ultralyden og blodprøve så sier de jente. Blodprøven tror jeg er riktig. Ang klær har jeg kun kjøpt inn grønne, brune og blå klær. Ingen rosa eller lilla her i huset. Jeg tenker om det blir jente så er det ikke ille om hun går i blått,men verre om gutten skal gå i rosa 😂😂😂😂😂 Anonymkode: c2cd0...3f4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #9 Skrevet 6. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis de sier det er gutt, er det nok det. Å ta feil andre veien er mye mer vanlig, naturlig nok. Ville ikke lagt så mye i hva du "føler" det er, det er jo åpenbart ikke mulig å føle hva slags kjønnsorgan barnet i magen har. Anonymkode: 63c2e...9a0 Tenker litt sånn,men så kommer jeg over slike innlegg og blir litt stressa da jeg bare har blått. Hun kunne se penisen sa hun og pungen. Anonymkode: c2cd0...3f4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #10 Skrevet 6. desember 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker om det blir jente så er det ikke ille om hun går i blått,men verre om gutten skal gå i rosa 😂😂😂😂😂 Anonymkode: c2cd0...3f4 Gutten min på 4 år har gått innimellom med rosa, arvet av storesøster. Null problem. Anonymkode: 8f897...337 8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #11 Skrevet 6. desember 2019 Jeg kjenner et par som fikk beskjed om at det var "nesten sikkert" gutt på ordinær ultralyd, og som fikk jente. Men jordmoren hadde ikke fått sett i en helt god og tydelig vinkel på ultralyden. Vi fikk beskjed om at det kunne se ut som gutt først, men senere samme ul-time at nei, det måtte være jente. Det var jente, hun hadde navlesnoren i veien, så det var vanskelig å se ordentlig. Jeg tror nok at hos de som får feil beskjed, har det som regel vært vanskelig å se godt fra en god vinkel. Når jordmor klart mener at hun så pung og penis, er det svært sannsynlig at det er en gutt. Anonymkode: 226e5...aae 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #12 Skrevet 6. desember 2019 Venninnen min skulle ja ei jente frem til fødselen, ut kom en gutt! Anonymkode: 2d8b9...277 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #14 Skrevet 6. desember 2019 Kusina mi fikk beskjed om gutt og fikk jente. Anonymkode: 0aa21...430 1
Lorieen Skrevet 6. desember 2019 #15 Skrevet 6. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så rart hva ser de da? Hun viste meg penis og pung tydlig. Håper ikke det er feil. Anonymkode: c2cd0...3f4 Det gjorde de til meg også. Men det må i så fall ha falt av underveis, for det kom nå ei jente ut og hun er fortsatt jente nå, ti år etter. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #16 Skrevet 6. desember 2019 1 time siden, Lorieen skrev: Det gjorde de til meg også. Men det må i så fall ha falt av underveis, for det kom nå ei jente ut og hun er fortsatt jente nå, ti år etter. 😂😂😂😂. Jeg er redd magefølelsen stemmer og jeg får en jente og ikke gutt. Anonymkode: c2cd0...3f4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #17 Skrevet 6. desember 2019 Har hatt en enorm sterk følelse av gutt. Og det har blitt tydelig påvist på ultralyder. Vi har to jenter fra før. Så vil tro at samboer vil kjenne på en liten skuffelse da ja. Jeg kjenner at så lenge barnet er frisk og kommer greit ut så kan det være akkurat det samme om det er innover eller utovertiss Anonymkode: b8b7a...7e3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #18 Skrevet 6. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker om det blir jente så er det ikke ille om hun går i blått,men verre om gutten skal gå i rosa 😂😂😂😂😂 Anonymkode: c2cd0...3f4 Hvorfor det egentlig? Jeg ser ikke noen problem med det. Anonymkode: 82a3b...9ed 7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #19 Skrevet 6. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Så rart hva ser de da? Hun viste meg penis og pung tydlig. Håper ikke det er feil. Anonymkode: c2cd0...3f4 Hvis de ser penis og pung tydelig, spesielt på ordinær ultralyd, er det lite sjanse for at de tar feil. Det er lettere å ta feil om babyen feks ligger vanskelig til eller har navlestrengen mellom bena. Så helt tydelig forskjell på kjønnsorgan på mine på den ordinære ultralyden. Var ikke vanskelig å se at gutten var gutt eller jenta var jente (tre streker). Anonymkode: 8a8c3...b0e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #20 Skrevet 10. desember 2019 On 12/6/2019 at 1:08 PM, AnonymBruker said: Jeg tenker om det blir jente så er det ikke ille om hun går i blått,men verre om gutten skal gå i rosa 😂😂😂😂😂 Anonymkode: c2cd0...3f4 ? Hæ! Hvorfor det? 2-åringen min velger seg rosa klær støtt og stadig. Jeg syns ikke det er ille. Jeg syns det er bra at han enda ikke er blitt indoktrinert med den tullete ideen om at rosa er jentefarge og blå er guttefarge. Anonymkode: da9ec...9ae 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå