Gjest Daniella_ Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 Hvor mange situps pleier dere å ta? Selv tar jeg hundre, og det holder i massevis for magen min. Jeg tar 20x5. Jeg klarer å ta ca 50 på rappen før jeg må gi meg. Hva med dere? Hvor mange tar dere, og hvor mange tar dere på rappen?
miss Skrevet 30. mai 2005 #4 Skrevet 30. mai 2005 Det er veldig forskjellig,jeg variere,mye på hvor i magen de skal ta...øverst ,neders,siden. Opp,holder vrir fra side til side. Med bena i 90 grader,og strekker bena ut og inn. Opp på 2 takter og holder. Og da blir det veldig mye tyngre å ta sit-ups og poenget er ikke å ta så mange!!! men gjøre det riktig,bruke Magen og slappe av i nakken. Prøv deg frem med teknikkene,Lykke til!!
aline Skrevet 30. mai 2005 #5 Skrevet 30. mai 2005 pleier å ta 40 vanlige opp, 30 til hver side også 40 hvor jeg er oppe hele tiden. har ikke testet hvor mange jeg klarer i ett, synes det er greit som jeg gjør det nå, selv om jeg hadde klart fler før jeg skiftet. får holde for nå ihvertfall.
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #6 Skrevet 30. mai 2005 Jeg klarer 40 som regel, men har ikke tatt sit ups på et år nå :oops: ... skal begynen igjen...
Gjest z Skrevet 30. mai 2005 #7 Skrevet 30. mai 2005 Jeg teller aldri, så det aner jeg ikke. Det sier heller ikke noe som helst hvor mange sit-up's folk tar, det som er viktig er utførelsen, altså hvordan man tar dem. 300 pingle-sit-up's trenger ikke nødvendigvis å være en god økt.
Gjest Daniella_ Skrevet 30. mai 2005 #8 Skrevet 30. mai 2005 Jeg teller aldri, så det aner jeg ikke. Det sier heller ikke noe som helst hvor mange sit-up's folk tar, det som er viktig er utførelsen, altså hvordan man tar dem. 300 pingle-sit-up's trenger ikke nødvendigvis å være en god økt. Det har jeg aldri sagt. Selvfølgelig har utførelsen alt å si. Men, jeg regnet med at jeg ikke behøvde å spørre hvor mange situps folk tar, og samtidig om de er riktig utført? :klø:
Gjest z Skrevet 30. mai 2005 #9 Skrevet 30. mai 2005 @Daniella Jo, hvis du spør for å sammenligne, så er det særdeles viktig - det er ogås mange som tror de utfører det riktig, uten å gjøre det! Her er det jo også forskjell på målene for treningen, ergo er ikke "riktig utført" det samme for alle. Hvis du kun spør for moro skyld, uten å bruke det som sammenligningsgrunnlag, har det selvfølgelig ingenting å si.
Gjest Daniella_ Skrevet 30. mai 2005 #10 Skrevet 30. mai 2005 Hvis du kun spør for moro skyld, uten å bruke det som sammenligningsgrunnlag, har det selvfølgelig ingenting å si. Nettopp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå