Superlammet Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 Hvor mange prosent får man? Jeg var sykemeldt en liten stund i fjor og skal ha feriepenger fra dem. Men jeg fikk under 10% iallefall....
Gjest Hilde K S Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Feriepengene fra trygdekontoret utbetales vel i slutten av mai? Ja, altså, om du kulle hatt noe derfra, har du allerede fått dem.
Superlammet Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2005 Feriepengene fra trygdekontoret utbetales vel i slutten av mai? Ja, altså, om du kulle hatt noe derfra, har du allerede fått dem. Japp og som sagt i en annen tråd fant jeg ut hvorfor jeg fikk mindre enn jeg regnet med. De betaler kun ut penger for de første 48 sykedagene, ikke mer. De gniene jævlene....
Ephemera Skrevet 30. mai 2005 #4 Skrevet 30. mai 2005 Oj, jeg skal ha sykepenger for 10 dager i fjor, men har ikke fått dem ennå :o Men så kom jeg på at jeg vel fikk utbetalingen på utbetalingsanvisning fra dem sist, fordi jeg byttet trygdekontor fordi jeg flyttet... Da er den kanskje på vei i posten... Er ikke mange kronene, men jeg skal jo ha dem...
Ephemera Skrevet 31. mai 2005 #6 Skrevet 31. mai 2005 Jeg fikk utbetalingsanvisning i posten idag. Nesten 800 kroner, men penger er penger og de mottas med takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå