Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
Vi har prøvd å få barn siden august (har klaffa på første pp to ganger tideligere) men ikke denne gangen. Jeg har ALLTID en syklus på 29-30 dager, uten unntak. Men denne pp er det annerledes. Jeg har hatt mensensmerter hver eneste dag i to uker, men har enda ikke fått mensen. Ikm var for 4-5 dager siden (har to appet som jeg bruker til syklusen, den ene sier 4 og den andre sier 5 dager siden). Syklusen min denne perioden er til nå 34 dager forutsatt at mensen kommer i morgen. Går konstant med bind i trusa fordi det kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk, men den kommer ikke. 
Har testa med billigtester for første gang (testa på ikm og i går) men de er blendahvite. Jeg har jo et stort håp om at jeg et gravid fordi mensen ikke kommer, men det et et slag i trynet å se negativ test hver gang. Også har jeg skikkelig PMS hver eneste måned, og en uke før mensen kommer så er jeg et hormonmonster uten like. Gjør det slutt med samboeren annen hver dag den uken, klikker for alt og er skikkelig sur og grinete 😂 Denne mnd har jeg ikke kjent noe til det. Det var faktisk samboeren min som spørte hva som har skjedd denne mnd siden jeg var helt normal i humøret 😂
Så spørsmålet mitt er: har dere testa positivt etter ikm? Kan det hende at eggløsningen ikke var når jeg trodde, og at det er derfor mensen er seint? Eller at jeg har testa for tidelig selv om jeg er over ikm? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...