Gå til innhold

tufisk og majones på tube

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har smakt denne?

Kjempegod! :sikle:

Inneholder lite mettet fett, en del proteiner og ikke mange kaloriene.

Anbefales!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må prøves! Tomt i hylla på meny i stad....

Den med laks er også veldig god :)

Makrell & majones er vel omtrent det samme som makrell i tomat eller? Noen som har smakt?

Mener det stor at det var makrell og tomat i den.

Gjest Gjesta
Skrevet

Den med tunfisk var kjempegod! Jeg liker ikke majones, men den smakte ikke majones i det hele tatt, og var ikke ekkel og fet. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Hørtes litt spennende ut.

Men den nye kaviar med ost freaker meg ut!

Skrevet

Makrellen med majones var iallefall god! Den smaker litt mindre fisk, er litt søt og smakte ikke majones. Rett og slett god på smak. Digg å hive oppå litt grønt. Herlig oppfinnelse det der!

Skrevet

hvor selger de disse tingene da?

er det stort sett Meny som har dem, eller vet dere om andre kjeder som fører dem?

er nysgjerrig på alle sammen jeg, både tunfisk/majones og de variantene med makrell eller laks.

Gjest gjest1
Skrevet
hvor selger de disse tingene da?

er det stort sett Meny som har dem, eller vet dere om andre kjeder som fører dem?

er nysgjerrig på alle sammen jeg, både tunfisk/majones og de variantene med makrell eller laks.

Alle mine butikker på Bjølsen (Rimi, Maxi, Prix) er SÅ trege med å få inn nye varer. Det er først i nyere tid at makrell i tomat på tube har kommet. Har ikke sett noen av de nye tubene :/

Skrevet

Jeg vil da tro de fleste selger disse.

Skrevet

bor på sagene, men handler også litt på grønland, har ikke sett det verken på kiwi eller nærbutikke hjemme. :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...