Gå til innhold

Lei av å se barn i regntøy hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regntøy får de stakkars barna til å se ut som teletubbies.

Det finnes så fine klær der ute, klær med stil, hele Norge kunne ha fått et nytt, positivt bilde. Men nei, for det er ikke praktisk.

Anonymkode: 8c138...956

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂

Anonymkode: 28bca...f3d

• Liker 10
Skrevet

Åå.. giiid ! Du har så rett ! 

Anonymkode: 6573b...a31

• Liker 1
Skrevet

Wow. Oh store moteguru! Selvsagt har du rett! 

Anonymkode: bccc4...4b2

Skrevet

Enig! Så jeg pakker mine inn i aluminiumsfolie. De er så stilige atte!

• Liker 12
Skrevet

...er du seriøs nå?

Anonymkode: 25963...349

• Liker 1
Skrevet

Jeg sender alltid barna av gårde i barnehagen med kashmirfrakk/-kåpe og sko med skinnsåler. Regner det, får de bruke paraply hvis de absolutt skal leke ute, men jeg foretrekker selvsagt at de holder seg innendørs.

Anonymkode: 67fc5...256

• Liker 16
Skrevet

Enig. Det gleder meg langt mer å se våte, syke og kalde barn med moteriktige klær.

Anonymkode: 9c6f0...ea1

• Liker 6
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sender alltid barna av gårde i barnehagen med kashmirfrakk/-kåpe og sko med skinnsåler. Regner det, får de bruke paraply hvis de absolutt skal leke ute, men jeg foretrekker selvsagt at de holder seg innendørs.

De leker vel ikke innendørs? Altså, kryper rundt på gulvet eller klatrer og ødelegger buksene/kjolene sine? Eller, Gud forby, driver med noe kreativt som kan føre til flekker på kashmirgenserne?

Anonymkode: 1ad5d...478

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De leker vel ikke innendørs? Altså, kryper rundt på gulvet eller klatrer og ødelegger buksene/kjolene sine? Eller, Gud forby, driver med noe kreativt som kan føre til flekker på kashmirgenserne?

Anonymkode: 1ad5d...478

Jeg har selvsagt gitt beskjed til barnehagen om at barna mine ikke skal delta i slike aktiviteter, men de kan gjerne få observere andres lek. De må åpenbart sørge for å holde litt avstand til de andre barna med praktiske klær, slik at barna mine ikke får skitt eller snørr på de elegante klærne sine.

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selvsagt gitt beskjed til barnehagen om at barna mine ikke skal delta i slike aktiviteter, men de kan gjerne få observere andres lek. De må åpenbart sørge for å holde litt avstand til de andre barna med praktiske klær, slik at barna mine ikke får skitt eller snørr på de elegante klærne sine.

Samme her. 

Anonymkode: f9ec3...513

• Liker 2
Skrevet

Helt forferdelig at ikke alle foreldre er på minst 90% av alle motevisninger for å oppdatere seg litt.

• Liker 4
Skrevet

Burde bli meldt til barnevernet de som ikke har tidsriktige og ordentlige klær 

Anonymkode: 6a8a2...b6d

• Liker 2
Skrevet

Jeg tok min ut av barnehagen når de begynte å forlange at han hadde med seg regnklær! 

Anonymkode: b6dce...5cd

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok min ut av barnehagen når de begynte å forlange at han hadde med seg regnklær! 

Herregud, gjorde de virkelig det?? Jeg blir så oppgitt over barnehagene for tiden! Helt sprøtt at de ikke kan ta hensyn til de barna som virkelig er opptatt av mote! Jeg hadde sendt en skriftlig klage til fylkeskommunen. Asap.

• Liker 3
Skrevet

Hva er problemet?  Flytt sørover - langt sørover. 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, oppriktig talt! Såpass er bare rett og rimelig at man gjør for fedrelandet. Det er tross alt viktig å bidra til at «Norge får et nytt og positivt bilde» :hoho: 

• Liker 3
Gjest Villfisker
Skrevet

De små bollene i regntøy eller dress, er jo noe av det skjønneste som finst. Regntøy er det beste å leke i nå. Barn skal leke, ikke gå på catwalken :) 

Gjest Warrior
Skrevet

Jeg er lei av hele regnet. Hadde det ikke regnet så mye så hadde vi ikke sett så mange barn i regntøy. Så skyld på været.

Skrevet

Regntøy er så harry, skjønner ikke hvorfor det ble oppfunnet engang. Er jo bare sol og oppholdsvær i Norge🤷‍♀️

Anonymkode: a48c0...f6f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...