Transe Skrevet 30. mai 2005 #1 Del Skrevet 30. mai 2005 Er så absolutt ikke tilhenger av fotball. Det jeg reagerer på nå er landskamper der ikke spillerene er fra det representative land. Leste at ett alnd hadde bare 3 spillere som var fra landet. Det representerer ikke landet. For å spille på ett landslag burde en ha statsborgerskap i det landet en skal representere. Det gjelde for så vidt all sport og konkuranser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. mai 2005 #2 Del Skrevet 30. mai 2005 Eh? Man må ha statsborgerskap i det landet man spiller for, selv det alene holder ikke. Dersom jeg f.eks. har vært født og oppvokst i Norge og bestemmer meg for å bli finsk statsborger i dag, får jeg neppe tillatelse fra FIFA til å spille for Finland. Sånn helt hypotetisk, om jeg hadde vært god nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. mai 2005 #3 Del Skrevet 30. mai 2005 Sitat Er så absolutt ikke tilhenger av fotball. Det jeg reagerer på nå er landskamper der ikke spillerene er fra det representative land. Leste at ett alnd hadde bare 3 spillere som var fra landet. Det representerer ikke landet. For å spille på ett landslag burde en ha statsborgerskap i det landet en skal representere. Det gjelde for så vidt all sport og konkuranser. for å være landslagsspiller må man være fra det landet. trur jeg kanaskje vet hva du tenker på. kampen mellom liverpool og chelsa.. så en kommentar på det i vg trur jg det var da var det bare 3 engelske spillere som spilte på liverpool..og dette synes han som skrev innlegget var for dårlig siden liverpool er et engelsk lag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå