snoren Skrevet 6. desember 2019 #1 Del Skrevet 6. desember 2019 Hei, har hørt rykter om at det kan lønne seg å handle på Grønland Torg. Har noen spørsmål angående Grønland Torg: 1) Butikken Noe For Enhver, er den billigere enn Normal? 2) Er kjøttet på Grønland Torg Kjøtt billigere enn på Kiwi? 3) Selger de melk fra Tine? Er den billigere enn i vanlig butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #2 Del Skrevet 6. desember 2019 2 minutter siden, snoren skrev: Hei, har hørt rykter om at det kan lønne seg å handle på Grønland Torg. Har noen spørsmål angående Grønland Torg: 1) Butikken Noe For Enhver, er den billigere enn Normal? 2) Er kjøttet på Grønland Torg Kjøtt billigere enn på Kiwi? 3) Selger de melk fra Tine? Er den billigere enn i vanlig butikk? Svar på spørsmål 2: Kjøttet er ihvertfall garantert halal. Det bor stort sett bare innvandrere på Grønland. De ser på det som sin bydel. Anonymkode: bc25c...0d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoren Skrevet 6. desember 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 6. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svar på spørsmål 2: Kjøttet er ihvertfall garantert halal. Det bor stort sett bare innvandrere på Grønland. De ser på det som sin bydel. Anonymkode: bc25c...0d0 Bryr meg ikke om det er halal, så lenge det er billig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 6. desember 2019 #4 Del Skrevet 6. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svar på spørsmål 2: Kjøttet er ihvertfall garantert halal. Det bor stort sett bare innvandrere på Grønland. De ser på det som sin bydel. Anonymkode: bc25c...0d0 Haha, har du vært på Grønland? En stor del av de som bor der er studenter, bodde der selv da jeg studerte og har bare positive ting å si om det. Jeg opplever det som et inkluderende og trivelig sted, masse hyggelige puber og cafeer, billige grønnsaksbutikker og restauranter med digg mat fra hele verden. Pride-toget starter jo også på Grønland. TS: Noe for enhver har omtrent samme priser som Normal, men har ikke samme konsept/selger ikke samme type ting. På Normal er det stor overvekt av kosmetikk, mens Noe for enhver er en slags blanding av Nille, Europris og Clas Ohlson, synes jeg. Aner ingenting om prisene på kjøtt og melk, det handlet jeg stort sett på Kiwi og Meny da jeg bodde der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 6. desember 2019 #5 Del Skrevet 6. desember 2019 Grønnsaker og innvandrervare er mye billigere der, men syntes merkevare man kan finne i vanlig butikk er dyrere. Feks tine. kjøttet er billigere, men syntes det har vært litt dårlig kvalitet på det. Men det kan være at jeg er kresen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #6 Del Skrevet 7. desember 2019 På 6.12.2019 den 1.39, snoren skrev: Bryr meg ikke om det er halal, så lenge det er billig! Ja, dyrevelferd er noe dritt Anonymkode: 75169...21b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #7 Del Skrevet 7. desember 2019 På 6.12.2019 den 2.43, venus24 skrev: Haha, har du vært på Grønland? En stor del av de som bor der er studenter, bodde der selv da jeg studerte og har bare positive ting å si om det. Jeg opplever det som et inkluderende og trivelig sted, masse hyggelige puber og cafeer, billige grønnsaksbutikker og restauranter med digg mat fra hele verden. Pride-toget starter jo også på Grønland. TS: Noe for enhver har omtrent samme priser som Normal, men har ikke samme konsept/selger ikke samme type ting. På Normal er det stor overvekt av kosmetikk, mens Noe for enhver er en slags blanding av Nille, Europris og Clas Ohlson, synes jeg. Aner ingenting om prisene på kjøtt og melk, det handlet jeg stort sett på Kiwi og Meny da jeg bodde der. Det ER nesten bare innvandrere å se på Grønland, og ja jeg har bodd der selv. Anonymkode: 894bf...4fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 7. desember 2019 #8 Del Skrevet 7. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ER nesten bare innvandrere å se på Grønland, og ja jeg har bodd der selv. Anonymkode: 894bf...4fa I følge denne statistikken er 30 prosent av innbyggerne i bydel Gamle Oslo hvor Grønland ligger innvandrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #9 Del Skrevet 7. desember 2019 På 6.12.2019 den 1.23, snoren skrev: Hei, har hørt rykter om at det kan lønne seg å handle på Grønland Torg. Har noen spørsmål angående Grønland Torg: 1) Butikken Noe For Enhver, er den billigere enn Normal? 2) Er kjøttet på Grønland Torg Kjøtt billigere enn på Kiwi? 3) Selger de melk fra Tine? Er den billigere enn i vanlig butikk? Når det gjelder grønnsaker og frukt kan jeg si at innvandrere butikkene er mye billigere enn "vanlige" butikker når du sammenligner samme vare. Kvaliteten på frukt og grønnsaker er det samme. Kjøper personlig grønnsaker fra innvandrere butikker der de har mange kunder. Anonymkode: af2b3...c37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludden Skrevet 7. desember 2019 #10 Del Skrevet 7. desember 2019 Jeg driter i fargen på folk,så lenge de selger billig kjøttdeig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå