AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #1 Del Skrevet 5. desember 2019 Jeg trener styrke 3 gang i uken å da trener jeg også magen, men vill legge til 2 dager med kondisjon 2 dager i uken tenkte da å trene magen da også. Så spørsmålet er. Kan jeg trene magen hver dag ? Eller burde jeg ha en hvile dag ? Anonymkode: 45a4c...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #2 Del Skrevet 5. desember 2019 Det kan du vel, men pass på å trene antagonistene like mye. Anonymkode: 60170...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bodyhack_petter Skrevet 6. desember 2019 #3 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) Du kan i teorien trene alle muskelgrupper hver dag. Det handler om total mengde. Eksempelvis, om du klarer 7 sett totalt på mage på to dager i uka i dag, bør du kunne trene 1 sett hver dag uten problemer. Endret 6. desember 2019 av bodyhack_petter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #4 Del Skrevet 6. desember 2019 Å bygge seg et liv rundt bare trening er trist og kjedelig, lite variert liv. Trener du fullkropp 3 ganger i uka så holder det lenge. Anonymkode: 573f5...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marieeeee Skrevet 6. desember 2019 #5 Del Skrevet 6. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å bygge seg et liv rundt bare trening er trist og kjedelig, lite variert liv. Trener du fullkropp 3 ganger i uka så holder det lenge. Anonymkode: 573f5...387 Et merkelig svar uten at du vet hva målet til TS er.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #6 Del Skrevet 6. desember 2019 Musklene burde ha 48 timers restitusjon, så annenhver dag vil jeg si er greit å trene mage. Det gjør jeg, etter anbefaling av PT. Anonymkode: ef2af...16c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #7 Del Skrevet 6. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Å bygge seg et liv rundt bare trening er trist og kjedelig, lite variert liv. Trener du fullkropp 3 ganger i uka så holder det lenge. Anonymkode: 573f5...387 Enig. Jeg gidder aldri å gå tilbake til den livsstilen. Det var kjedelig, mistet venner, og kunne aldri bli med ut og spise, fordi jeg var så strikt. 3 dager i uka er nok. Vær heller effektiv de tre dagene, enn å dele det opp i mindre bolker, hvis du kan. Anonymkode: 58a10...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #8 Del Skrevet 6. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Å bygge seg et liv rundt bare trening er trist og kjedelig, lite variert liv. Trener du fullkropp 3 ganger i uka så holder det lenge. Anonymkode: 573f5...387 Trist faktisk. Fortell gjerne om hva ditt liv er bygget rundt. Barna mine, familien min, trening, venner, reising og jobb her 🙋♀️ Trener 5 dager i uken 😊 Anonymkode: 589de...70f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #9 Del Skrevet 6. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Jeg gidder aldri å gå tilbake til den livsstilen. Det var kjedelig, mistet venner, og kunne aldri bli med ut og spise, fordi jeg var så strikt. 3 dager i uka er nok. Vær heller effektiv de tre dagene, enn å dele det opp i mindre bolker, hvis du kan. Anonymkode: 58a10...190 De begrensningene der handlet vel met om kost en trening. Du kan jo trene hver dag selv om du ikke teller kalorier. Eller omvend. Anonymkode: 589de...70f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #10 Del Skrevet 6. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Jeg gidder aldri å gå tilbake til den livsstilen. Det var kjedelig, mistet venner, og kunne aldri bli med ut og spise, fordi jeg var så strikt. 3 dager i uka er nok. Vær heller effektiv de tre dagene, enn å dele det opp i mindre bolker, hvis du kan. Anonymkode: 58a10...190 Da har du gjort det feil... Anonymkode: ef2af...16c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 12. desember 2019 #11 Del Skrevet 12. desember 2019 Man bør ikke trene samme muskelgruppe hver dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #12 Del Skrevet 25. desember 2019 On 12/6/2019 at 6:50 PM, AnonymBruker said: Enig. Jeg gidder aldri å gå tilbake til den livsstilen. Det var kjedelig, mistet venner, og kunne aldri bli med ut og spise, fordi jeg var så strikt. 3 dager i uka er nok. Vær heller effektiv de tre dagene, enn å dele det opp i mindre bolker, hvis du kan. Anonymkode: 58a10...190 Det er da ingen motsetning mellom å trene hver dag, og å ha et sosialt liv og spise god mat. Daglig fysisk aktivitet er sunt, og burde definitivt oppmuntres. Anonymkode: 3421a...951 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 28. desember 2019 #13 Del Skrevet 28. desember 2019 Fikk bedre resultater på å trene mindre men bedre selv, 3 dager i uka fullkropp beggynte på 80% av 1 rep max, kjøre samme økta 3 ganger i uka, øker vekter 1 gang i uka💪💪. Fått definerte og store magemuskler ute å gjøre 1 situps!! 5x3 militærpress 5x3 knebøy 5x3 benk 5x3 markløft 5x3 pullups/ nedtrekk kjør 6-8 uker, test ny max! , legg in en hvile uke og kjør igjen om man vill😊 Spis mye mat, mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå