Kris Skrevet 8. mars 2002 #21 Del Skrevet 8. mars 2002 Glad i @lfa-vennen jeg også! Mest glad i deg da Væren! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 8. mars 2002 #22 Del Skrevet 8. mars 2002 Takk, vennen min! Men jeg vil du skal være glad i @lfa, også! Hun er tross alt får-loveren min, og min aller første KG venninne! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 8. mars 2002 #23 Del Skrevet 8. mars 2002 Selvfølgelig er jeg glad i @lfa, vennen min! Det er ikke noen fare for annet! *Nusser Væren igjen* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. mars 2002 #24 Del Skrevet 8. mars 2002 Jaja... glad i dere jeg også. Jeg synez det er rørende å ze to menighetzledere finne værandre.... *tar meg den frihet og zmazker på dere begge.... på kinnene, ja... * 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. mars 2002 #25 Del Skrevet 8. mars 2002 Man bør være glad i fårloveren, ja! Huzk... jeg zliter ennå av zjokket av å bli forlatt ved alteret.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 8. mars 2002 #26 Del Skrevet 8. mars 2002 AU AU AU AU AU AU AU AUUUU! 1212[ Dette Innlegg er endret av: Trille den 2002-03-09 00:43 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. mars 2002 #27 Del Skrevet 8. mars 2002 Åååååååyyyyy.... Zlo du deg, Trille? Jeg syntez du trillet zå elegant nedover veien? Du kræzjet vel ikke i det treet der nede? Du må jo ztyre unna det..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 9. mars 2002 #28 Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg tror den forvokzte lodotten av et fenalår bør få seg briller Jeg fortzatte nemli elegant utenom treet, meeeeen gullsoppen her er frygtelig vond å trille hen over *håper min ziamezizke tvilling blåzer litt på blåmerkene mine* Glad i deg min lille røde skinnfell 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 9. mars 2002 #29 Del Skrevet 9. mars 2002 Åååååå.... unnzul.... Jeg glemte gullzoppen... *blåzer mazze på blåmerkene* Zkal aldri mer trille deg utfor den bakken... *veldig overbevizende bææææ* Kom, zå zkal jeg bære deg opp bakken igjen, kjære zøte znille Trille Glad i deg også kjære Trille-tvillingen min 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 9. mars 2002 #30 Del Skrevet 9. mars 2002 Pssst @lfa, vennen min!!!! @lfa! @LFAAAA! Våkn opp! *nuzzer @lfa bak øret* Vi zka på kurz og vi er litt zent ute Håper Troll-engelen venter på ozz *Alfa og Trille springer hen til trolle-tråden* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 9. mars 2002 #31 Del Skrevet 9. mars 2002 Upz... Jeg forzov meg til trolletimen... Bra du vekte meg, Trille Tror du det blir noe ekte hyrder nå? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå