Lionda Skrevet 8. mars 2002 #1 Del Skrevet 8. mars 2002 Væren, Trille og @lfa sier at det ikke står i stillingsoversikten at dorian er hyrden min og at derfor er han ikke det og det går jo ikke for han er jo hyrden min og han har i hvert fall ikke sagt noe til meg om at han ikke er det, har han sagt noe til deg? Snufs! Eller er det bare du som har glemt å skrive det opp i medlemsoversikten? *håpefullt, tårevått ansikt*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 8. mars 2002 #2 Del Skrevet 8. mars 2002 Lionda, jeg husker klart og tydelig at Dorian søkte og fikk stillingen som din private hyrde! Han må ha ramlet ut av stillingsoversikten på et eller annet tidspunkt, men jeg tror jeg bare skjærer gjennom og støtter vår engel og svevende dronning her. Sorry, @lfa og Trille, men det nytter ikke å knabbe andres hyrder på denne bassengkanten! Nå må englemamma bli streng og sette klare grenser. Noe utsvevende sexliv vil vi ikke ha i vår menighet! Max. 2 kvinner pr. hyrde, takk! Litt av problematikken rundt det å være leder, er nemlig det å måtte gjøre upopulære vedtak. Jeg regner imidlertid med at både Trille og @lfa er så voksne og oppegående engler og får, at de takler dette på en skikkelig måte! Håper også at Dorian er seg sitt ansvar bevisst, og stiller opp på skikkelig hyrdevis for vår svevende dronning Lionda! Lykke til med hyrdeaktivitetene! Hilsen menighetsoverhodet 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. mars 2002 #3 Del Skrevet 8. mars 2002 Trille og jeg er egentlig siamesiske tvillinger... Oppsto bare noen ørsmå forandringer der ett sted... Så at vi kan være med å dele på dorian, skulle jo egentlig være en selvfølge... Men 2 kvinner pr hyrde, sier du? Pass deg så ikke du får en rivalinne mht Kris... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 8. mars 2002 #4 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei Lionda Unnskyld at jeg terget deg litt igår enda du tilbød å dele Dorian med meg og min siamesiske tvilling. Du er snill du. Trille lover hermed å oppføre seg som folk! Tror at @lfa er med på den også (i den grad det er muligt) *kniper @lfa ømt i venstre øre* *stuper i bassenget og svømmer 1643,5 m* Hilsen Trille1212[ Dette Innlegg er endret av: Trille den 2002-03-08 16:18 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. mars 2002 #5 Del Skrevet 8. mars 2002 Selv om det er vanskelig å oppføre seg som folk, så...ok... siden det er Lionda.... Nå er jeg jaggu snill også... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 8. mars 2002 #6 Del Skrevet 8. mars 2002 Kris vil selvfølgelig ikke ha noen andre kvinner. Han har mer enn nok med meg. Klem fra Den eneste virkelige12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. mars 2002 #7 Del Skrevet 8. mars 2002 Ja, selvfølgelig... Hva var det jeg tenkte på? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 8. mars 2002 #8 Del Skrevet 8. mars 2002 Synns Fenalåret smisker litt for englemamma 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 8. mars 2002 #9 Del Skrevet 8. mars 2002 Fenalåret!!! Ho-ho, Trille! *jegtrorjeglermegihel* Klem fra _________________ Væren1212[ Dette Innlegg er endret av: Væren den 2002-03-08 22:19 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 8. mars 2002 #10 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei! Jeg klarer meg mer enn nok med min kjære, Væren! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 8. mars 2002 #11 Del Skrevet 8. mars 2002 Nemlig!!! Det var det jeg visste! Hah!!! *eplekjekk og full av selvtillit* Englemamma og menighetsoverhode12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 8. mars 2002 #12 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei, vennen min! Jeg er glad i deg! Kos og nuss! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 8. mars 2002 #13 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg er glad i deg, også! Kos og nuss tilbake! (Nå får vi sikkert kjeft fordi vi er så utrolig klizzete, men det har vi både rygg og alder til å bære!!!) Klem og kos fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 8. mars 2002 #14 Del Skrevet 8. mars 2002 Du er verdens beste englemamma, vennen min! *Nusser Væren lenge* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 8. mars 2002 #15 Del Skrevet 8. mars 2002 Og du er snart englepappa!!! *Nusser Kris ømt og lenge tilbake* Nå må vi slutte med denne kosingen, ellers blir vi snart buret inne i lysthuset!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 8. mars 2002 #16 Del Skrevet 8. mars 2002 Ja det er nok best, vennen min! Kom så setter vi oss under palmene med en pærebrus og litt kylling! Glad i deg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. mars 2002 #17 Del Skrevet 8. mars 2002 Fenalåret er bare innom for å trille Trille ned den bratte bakken som fører til gulleknoskogen... Jeg zmizker ikke... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 8. mars 2002 #18 Del Skrevet 8. mars 2002 Det høres koselig ut! Nam-nam, det var kjempegod kylling, og kald og deilig pærebrus! Bedre kan ingen englemamma ha det! Kris, du er den beste!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 8. mars 2002 #19 Del Skrevet 8. mars 2002 Væren, du er den aller beste som finnes! Ups, hei @lfa! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 8. mars 2002 #20 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei, @lfa! Klart du ikke smisker! Ingen ville vel tatt deg for å smiske? *Glad i @lfa-vennen min, jeg!* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå