AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 Da alle mine venner festet fra starten av vgs og inn i starten av universitetet (16-19). På dette tidspunktet følte jeg absolutt ingen form for glede av sånt. det eneste jeg brydde meg om var skole. Var ikke russ engang. Har også veldig strenge foreldre så hadde uansett ikke særlig mye mulighet. Nå Når jeg er blitt tjue kjenner jeg at jeg er begynt å bli rastløs, vil ut å danse, ikke nødvendigvis drikke masse og vil ikke møte gutter, bare ut å ha det gøy. Men nå er alle venninene mine ferdig med festing. De vil heller sitte rundt et bor å drikke vin. jeg er ikke spesielt glad i alkhol, men kan drikke litt for å få opp energien litt. Er litt kjedelig.Er det noen som har erfaring med lignende situasjon? Hva gjorde dere i såfall? Er ikke en person som kommer til å dra ut alene. synes det virker skummelt og uansett hva kommer jeg aldri til å gjøre det! Vet at mange gjør dumme ting på fest og angrer, og det vil jeg ikke, og en av grunnene til at jeg vil ha trygge personer med meg så vi kan passe på hverandre. Jeg er litt redd jeg blir 40 år og har barn og alt og angrer på at jeg ikke hadde det nok "moro". Hvordan erfaring har folk med dette? Og er jeg gammel for å synes det er gøy å gå ut å danse og høre musikk og stemningen? Anonymkode: 5193a...078
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 Vi startet ikke feste ordentlig før starten av 20 årene for det var da man kom seg inn på byen. Finn andre venner? Du kan starte på et studie, studietiden min (som var i en by) var det veldig mye festing husker jeg. 16-19 var vel ikke universitetet som du skriver, men videregående. Kanskje du bør starte på et universitet😊 Anonymkode: 9031f...56f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #3 Skrevet 5. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vi startet ikke feste ordentlig før starten av 20 årene for det var da man kom seg inn på byen. Finn andre venner? Du kan starte på et studie, studietiden min (som var i en by) var det veldig mye festing husker jeg. 16-19 var vel ikke universitetet som du skriver, men videregående. Kanskje du bør starte på et universitet😊 Anonymkode: 9031f...56f mener at de festet hele vidergående, og ble med på fadderuka også etter det var det ikke noe mer ja er litt vanskelig å finne nye venner syns jeg. Ja, har studert i et år. men tatt et friår, så har mye tid nå. hehe Anonymkode: 5193a...078
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #4 Skrevet 7. desember 2019 På 5.12.2019 den 22.44, AnonymBruker skrev: mener at de festet hele vidergående, og ble med på fadderuka også etter det var det ikke noe mer ja er litt vanskelig å finne nye venner syns jeg. Ja, har studert i et år. men tatt et friår, så har mye tid nå. hehe Anonymkode: 5193a...078 Bli med i en studentorganisasjon, de har som regel masse fester. Anonymkode: 1822a...20c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #5 Skrevet 7. desember 2019 Studieårene er jo de årene de fleste fester mest. For meg var årene fra 19-24 definitivt de årene jeg var mest på dansegulvet. Var med i studentorganisasjon, fikk mange nye venner på studiet, bodde alene for første gang, hadde ingen forpliktelser. Finn deg et studium, flytt et helt annet sted, meld deg på aktiviteter. Dette sier jeg ikke bare på grunn av muligheten for å feste. Det høres ut som om du har hatt samme venner "hele livet". Det må møte folk fra hele Norge, og etterhvert hele verden, har vært noe av det mest givende jeg har gjort i livet. I motsetning til enkelte av de jeg vokste opp med, som fortsatt tyr til å diskutere lærere på videregående (det er 20 år siden nå) når vi møtes. Anonymkode: 085f5...eb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå