Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt Torani-syrup? Da tenker jeg på sånne med fruktsmak, ikke sånne for å ha i kaffe o.l. Noen som vet hvor man får kjøpt dem?

Tuddelidu

Skrevet

Jo, det er mulig det blir det samme. Det var egentlig disse, med fruktsmaker, jeg tenkte på, men produsent er egentlig ikke nøye :)

Gjest gjest1
Skrevet

På butikker som selger drinkmikser og ferdigopsett til vin og essens til å blande i sprit.

De bruker også å ha sånne fruktsiruper.

Skrevet
På butikker som selger drinkmikser og ferdigopsett til vin og essens til å blande i sprit.  

De bruker også å ha sånne fruktsiruper.

Hm. Hva slags butikker er det da? :klø:

Gjest gjest1
Skrevet

Vet ikke hva de heter i trondheim, men her i bergen er det minst to, en på nøstet og en på lagunen.

De selger vinoppsett og kaffetilbehør + en hel masse krimskrams.

butikken på lagunen heter vinhuset gledens druer. kan jo prøve å søke se om de har internettside.

Skrevet

Hm. Hva slags butikker er det da? :klø:

Det ligger ihvertfall en i Brattørgata. Du kan jo se i kaffebutikken i Dronningens gate også.

Jeg har sett sånne flasker til salgs mang steder, men husker selvfølgelig ikke hvor... Tror de selger på Choco Boco.

Er virkelig fruktsirup i kaffe godt? Jeg er av de som foretrekker svart kaffe, helst espresso....

Skrevet

Er virkelig fruktsirup i kaffe godt? Jeg er av de som foretrekker svart kaffe, helst espresso....

:ler: Nei, det kan jeg aldri tenke meg at det er, men i italiensk soda er det det, og helt sikkert også i diverse drinker :wink:

Skrevet

Jeg har forresten også sett noen av dem på choco boco, men tenkte det bare var sånne for å ha i kaffe (samme produsent, ser like ut). Men mulig de har med fruktsmak på også, jeg får se etter :)

Skrevet

:ler: Nei, det kan jeg aldri tenke meg at det er, men i italiensk soda er det det, og helt sikkert også i diverse drinker :wink:

:hoho::hoho:

Med en gang jeg så den Torani-logoen tenkte jeg på kaffe. Litt rart med frukt i kaffe ja.

Hva er italiensk soda?

Skrevet

Joda, de lager sirup til kaffe også :ler: Italiensk soda lager du av sirup, farris/sitronbrus og masse isbiter - kjempegodt :)

Gjest sirupskaka
Skrevet

kan du ikke si fra hvis du finner det-jeg har også lett etter torani-sirup til soda,og da funker den med irish coffee eller hasselnøtt heller dårlig :-)

Skrevet
kan du ikke si fra hvis du finner det-jeg har også lett etter torani-sirup til soda,og da funker den med irish coffee eller hasselnøtt heller dårlig :-)

Det kan jeg godt tenke meg :ler:

Skal si fra jeg, må bare få tid til å begynne å lete først (eksamenstid...) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...