AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 Hvilket vaskemiddel til tøy er du mest fornøyd med? Jeg har brukt blenda en stund, men jeg synes ikke det vasker så rent. Og omo skummer så forferdelig at det noen ganger kommer ut av maskinen, og det ligger skum igjen etter vasken er ferdig. Og så lukter det sånn av klærne. Så hva synes dere? Anonymkode: 046bf...5e5
Orchideae Skrevet 6. desember 2019 #2 Skrevet 6. desember 2019 Merker ikke sånn kjempeforskjell annet enn lukten egentlig. Synes alt fungerer. Akkurat nå bruker vi Ariel 3-i-1, de lukter ganske mye.. Ellers kjøper vi som regel omo, biotex, ariel eller blenda.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #3 Skrevet 6. desember 2019 Klar !! Lukter himmelsk 😍 Anonymkode: db050...2cb 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #5 Skrevet 6. desember 2019 Sverger til Klar flytende vaskemiddel👍🏼 Anonymkode: 88661...9dc 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #6 Skrevet 6. desember 2019 Er fornøyd med Omo. Har autodosering, før det brukte jeg nok for mye, da skummet det lett. Bruker også Milo en god del. Anonymkode: 8af87...b29
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #7 Skrevet 7. desember 2019 På 6.12.2019 den 7.52, AnonymBruker skrev: Er fornøyd med Omo. Har autodosering, før det brukte jeg nok for mye, da skummet det lett. Bruker også Milo en god del. Anonymkode: 8af87...b29 Ja en skulle jo tro det hadde med doseringen, men selv om jeg bruker minste dose på en full maskin så skummer det alt for mye😣 Anonymkode: 046bf...5e5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #8 Skrevet 7. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja en skulle jo tro det hadde med doseringen, men selv om jeg bruker minste dose på en full maskin så skummer det alt for mye😣 Anonymkode: 046bf...5e5 Enten så har du likevel for mye, eller så har du en elendig maskin! Brukte om8 i mange år, fra jeg var veldig ung og flyttet på hybel og så vidt visste hvilke program man skulle bruke på maskinen og i allefall ikke hvor mye (lite) vaskemiddel man skulle bruke, og aldri opplevd slik skumming. Nå bruker jeg Blenda Sensitiv pga baby med eksem, bruker det på alt. Flekker får en runde med flekkfjerner først, handduker og sengetøy vaskes uansett på 90 grader, babyens klær på 60 og andre klær på 30 til 40, alt blir rent og pent. Bruker milo på ull, da men. Anonymkode: a88d9...b99
exictence Skrevet 7. desember 2019 #9 Skrevet 7. desember 2019 På 6.12.2019 den 7.44, AnonymBruker skrev: Sverger til Klar flytende vaskemiddel👍🏼 Anonymkode: 88661...9dc Enig
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #10 Skrevet 7. desember 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Enten så har du likevel for mye, eller så har du en elendig maskin! Brukte om8 i mange år, fra jeg var veldig ung og flyttet på hybel og så vidt visste hvilke program man skulle bruke på maskinen og i allefall ikke hvor mye (lite) vaskemiddel man skulle bruke, og aldri opplevd slik skumming. Nå bruker jeg Blenda Sensitiv pga baby med eksem, bruker det på alt. Flekker får en runde med flekkfjerner først, handduker og sengetøy vaskes uansett på 90 grader, babyens klær på 60 og andre klær på 30 til 40, alt blir rent og pent. Bruker milo på ull, da men. Anonymkode: a88d9...b99 Neutral Vaskepulver er mer eksem-vennlig enn blenda sensitive. (Det har vært et program på TV, der de testet de forskjellige. Jeg brukte selv blenda til mine babyer, men hadde endret til neutral hvis jeg visste) Blenda og omo er omtrent det samme, forskjellen er parfymen i omo. Etter at tv2 testet milo vs annet vaskemiddel, så har jeg begynt å bruke vanlig pulver på ull og. Anonymkode: 0ba8d...804
male32 Skrevet 8. desember 2019 #11 Skrevet 8. desember 2019 Bruke Coop änglamark. Synes den fungerer bra. Ofte tilbud på Coop Obs på hele serien. Har også ull/finvask av änglamark.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #12 Skrevet 8. desember 2019 Kjøper det som er på tilbud, unntatt Neutral. Har kjøpt det et par ganger, og blitt like skuffa hver gang: klærne, spesielt mannens arbeidsklær, blir ikke rene. Det er aldri noe problem med andre merker. Anonymkode: 0934d...2e9
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #13 Skrevet 8. desember 2019 På 7.12.2019 den 11.52, exictence skrev: Enig Jeg har prøvd et par andre ting i klar-serien, men har ikke vært særlig fornøyd. Men vaskemiddelet er bra? Anonymkode: 046bf...5e5
exictence Skrevet 9. desember 2019 #14 Skrevet 9. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd et par andre ting i klar-serien, men har ikke vært særlig fornøyd. Men vaskemiddelet er bra? Anonymkode: 046bf...5e5 Jeg synes vaskemiddelet og oppvaskmiddelet er bra. Deilig ren duft, og det virker så rent. Har ikke prøvd andre. Jeg har kjøpt universal vaskemiddel derfra også, men har ikke prøvd det enda. Hvilke typer synes du ikke har vært bra?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #15 Skrevet 9. desember 2019 13 timer siden, exictence skrev: Jeg synes vaskemiddelet og oppvaskmiddelet er bra. Deilig ren duft, og det virker så rent. Har ikke prøvd andre. Jeg har kjøpt universal vaskemiddel derfra også, men har ikke prøvd det enda. Hvilke typer synes du ikke har vært bra? Og jeg synes det lukter luftfrisker for bad av vaskemiddelet. Barna ble også fulle av utslett, sånn har de aldri reagert på noe annet før... Anonymkode: c1686...a11
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #16 Skrevet 12. desember 2019 På 6.12.2019 den 3.11, AnonymBruker skrev: Klar !! Lukter himmelsk 😍 Anonymkode: db050...2cb På 6.12.2019 den 7.44, AnonymBruker skrev: Sverger til Klar flytende vaskemiddel👍🏼 Anonymkode: 88661...9dc På 9.12.2019 den 7.39, exictence skrev: Jeg synes vaskemiddelet og oppvaskmiddelet er bra. Deilig ren duft, og det virker så rent. Har ikke prøvd andre. Jeg har kjøpt universal vaskemiddel derfra også, men har ikke prøvd det enda. Hvilke typer synes du ikke har vært bra? Ja det er jo bra det lukter godt, men vasker det rent?😄 Anonymkode: 046bf...5e5
exictence Skrevet 12. desember 2019 #17 Skrevet 12. desember 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er jo bra det lukter godt, men vasker det rent?😄 Anonymkode: 046bf...5e5 Jeg synes det.
Kniv & gaffel Skrevet 15. desember 2019 #18 Skrevet 15. desember 2019 Er mest fornøyd med Omo. Jeg har prøvd butikkenes egne billigmerker som First Price, Coop og Rema, men de funker ikke like bra. Særlig har jeg dårlig erfaring med Rema. Det fikk klærne til å lukte surt.
Cata Skrevet 29. desember 2019 #19 Skrevet 29. desember 2019 Bruker Blenda sensitive og er fornøyd. Må ha noe som er uparfymert.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #20 Skrevet 1. januar 2020 On 12/5/2019 at 9:28 PM, AnonymBruker said: Hvilket vaskemiddel til tøy er du mest fornøyd med? Jeg har brukt blenda en stund, men jeg synes ikke det vasker så rent. Og omo skummer så forferdelig at det noen ganger kommer ut av maskinen, og det ligger skum igjen etter vasken er ferdig. Og så lukter det sånn av klærne. Så hva synes dere? Anonymkode: 046bf...5e5 Ikke synse - vite: https://taenk.dk/test/vaskemidler-til-kuloert-vask https://taenk.dk/test/vaskemidler-til-hvid-vask https://taenk.dk/test/vaskemidler-til-uld-og-silke Anonymkode: 8a3a3...0e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå