AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 Etter at jeg begynte å studere har jeg tenkt en del på dette, hva det er som gjør at man legger merke til noen i en stor forsamling av mennesker? Hva gjør at man legger merke til noen og hva er det som gjør at man kanskje "overser" andre? Det er jo selvfølgelig det vanlige, man legger merke til dem som skiller seg ut på en positiv eller negativ måte. De som stiller spørsmål eller de som kanskje gjør noe utenom det vanlige som man husker. Eller som kanskje har en stil eller annet som gjør at de skiller seg litt ut, som f.eks blått hår, bruker alltid solbriller, går alltid i rosa eller sitter alltid på én fast plass i auditoriet eller lesesalen. Vi er ca 100 stk i klassen og jeg har innsett at der er veldig mange jeg egentlig ikke aner hvem er, eller kan huske å ha sett før. Enkelte ganger kan jeg og tro jeg aldri har møtt personen før og, men så viser det seg at personen husker å ha møtt meg (noe jeg ikke husker). Gjennom videregående og ungdomsskole gikk jeg i større klasser enn dette, men følte da at jeg ble bedre kjent med de i klassen og ellers på skolen. Man visste omtrentlig hvem alle var, i alle fall hvordan de så ut og hva de het selv om jeg bare gikk i klassene en kort tid. Noen andre som har noen tanker rundt dette? Hva er din erfaring? 😊 Anonymkode: 515bf...d54
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #4 Skrevet 7. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva? Anonymkode: 1dea5...b71 Skjønte du ikke spørsmålet, eller? 🤔 Anonymkode: 515bf...d54
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #5 Skrevet 7. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønte du ikke spørsmålet, eller? 🤔 Anonymkode: 515bf...d54 Jo, måtte lese en gang til. Sorry! Anonymkode: 1dea5...b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå