AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 Jeg er pæreformet (tror jeg), og har tatt sjansen på en ermeløs topp og et blyantskjørt til julebordet jeg skal på i helgen, etter at jeg har gjemt bort formene mine i for mange år. Har gått ned en del og vil vise meg frem. Nå er jeg veldig usikker på hvor skjørtekanten bør være, høyt liv eller normal? Har litt mage, men har tenkt å holde den i sjakk med shapewear 😅 Anonymkode: c9cda...34f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 høres ut som at kjørt i livet kan være fint om du har pæreform! You go girl! Anonymkode: c821c...244 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #3 Skrevet 6. desember 2019 Hva mener du med normal? Det er vel normalt å ha skjørtelinningen i livet? Anonymkode: 79da3...361 1
Blingblingtahei Skrevet 6. desember 2019 #4 Skrevet 6. desember 2019 Det kommer vel helt an på skjørtet? Noen skjørt skal være høye på livet mens andre skal sitte i midjen/over hoftene. Du finner fort ut av det hvis du prøver seg fram, de med høyt liv er gjerne smalere øverst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå