AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 Jeg har to barn og ene har fått lus. Skal begge ha kur og kan jeg sende noen av de på skole/barnehage i morgen? Anonymkode: e7f07...e89
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 Jeg hadde gitt begge kur og holdt dem hjemme. Rett og slett slemt å muligens spre det helvetet der videre! Anonymkode: 3397e...42f 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #3 Skrevet 5. desember 2019 Den som ikke har lus kan du fint sende. Den som har bør behandles først. Når det er sagt så har barnet sannsynligvis hatt lus i flere uker allerede, så dag til eller fra spiller vel ingen rolle... Anonymkode: fc378...42d
Millimani Skrevet 5. desember 2019 #4 Skrevet 5. desember 2019 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har to barn og ene har fått lus. Skal begge ha kur og kan jeg sende noen av de på skole/barnehage i morgen? Anonymkode: e7f07...e89 Nei. Det er kun de som har lus som skal behandles fordi det alltid er en liten fare for bivirkninger.. Barna skal gå på skolen og barnehagen som vanlig, men holde hår og luer unna andres hår og luer. https://www.apotek1.no/haar-og-hodebunn/hodelus Endret 5. desember 2019 av Millimani 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #5 Skrevet 5. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde gitt begge kur og holdt dem hjemme. Rett og slett slemt å muligens spre det helvetet der videre! Anonymkode: 3397e...42f Så ungen skal holdes hjemme i ti dager da kur nr.2 skal tas. Virkelig? Ta en kur, bruk kammen nøye vær dag, vask sengetøy på 60 grader. Send ungen av gårde på skolen. Lus er i hodet i flere uker før det oppdages. Anonymkode: 3d58b...512
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå