AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 Vi har to barn, og har egentlig bestemt meg for at det er nok - men jeg klarer ikke helt å slippe tanken på nr 3... Samboeren min mener to holder, og at det er mest gunstig med tanke på å følge dem opp på alle måter (samt kunne støtte dem økonomisk når de blir eldre). I tillegg er de veldig tette i alder, har noenlunde like interesser og vi fikk barn tidlig, så når de sannsynligvis flytter hjemmefra er vi fremdeles relativt unge og har mange muligheter. Det har også vært slitsomt med to tette småbarn, og periodevis en belastning for forholdet vårt selv om det er veldig bra nå som barna er i skolealder. Dere som har 3 - ville dere gjort det samme om dere kunne valgt igjen? Anonymkode: 83122...1de
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 Har tre med fem års aldersforskjell fra eldst til yngst. Vi også grublet en stund på om vi skulle stoppe på to, men hoppet i det. Har aldri angret. Elsker at de er en liten flokk, og de har det så gøy sammen! Det er overraskende lite krangling og sjalusi, men huset flyter en del innimellom. Velger å se gjennom fingrene med det en stund til. Anonymkode: 1d9e0...e55 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #3 Skrevet 5. desember 2019 Ja ville valgt det samme igjen, og faktisk er nr 4 på vei nå. Anonymkode: dc507...b20
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #4 Skrevet 5. desember 2019 Klart jeg ville gjort det igjen 😍 Anonymkode: 0324b...1ba
Arkana Skrevet 5. desember 2019 #5 Skrevet 5. desember 2019 Vi har tre, og ja, jeg ville definitivt valgt det samme om igjen. To er to, tre er en liten flokk, og det er fantastisk. ❤️
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #6 Skrevet 5. desember 2019 Takk for svar. Tenker dere at det er en større utfordring når det er 8-9 år mellom yngst og eldst? Anonymkode: 83122...1de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå