Mkay87 Skrevet 5. desember 2019 #1 Del Skrevet 5. desember 2019 Dere som strikker kluter, hvilket garn bruker/anbefaler dere? Har prøvd Mandarin Petit, men synes det deler seg så fort, og blir ikke pent resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 5. desember 2019 #2 Del Skrevet 5. desember 2019 Har brukt drops Paris og har vært fornøyd med resultatet. Har strikket i perlestrikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #3 Del Skrevet 5. desember 2019 Jeg foretrekker et rimelig bomullsgarn, f.eks. Drops Paris eller Mandarin naturell. Anonymkode: a73ae...d15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #4 Del Skrevet 5. desember 2019 Drops loves you, den sorten som er resirkulert bomull. Det blir litt hardere etter vask, og blir da kjempebra på matflekker og fett. Anonymkode: c7163...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #5 Del Skrevet 5. desember 2019 Jarbo Elise. Får ikke bedre bomullsgarn. Anonymkode: f952b...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 5. desember 2019 #6 Del Skrevet 5. desember 2019 Jeg liker best Mandarin Naturell. Og det bomullsgarnet de har i de Rema-butikkene som selger garn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #7 Del Skrevet 5. desember 2019 Drops Paris eller You 🙌🏼 Anonymkode: 71b6d...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkay87 Skrevet 6. desember 2019 Forfatter #8 Del Skrevet 6. desember 2019 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 8. desember 2019 #9 Del Skrevet 8. desember 2019 Søstrene grene sitt bomullsgarn ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 8. desember 2019 #10 Del Skrevet 8. desember 2019 Drops Paris og Søstrene Grene bomullsgarn. Veldig fornøyd med begge de to. Har kluter jeg har hatt i flere år som er like fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #11 Del Skrevet 12. desember 2019 Klipper opp gamle t-skjorter etc og lager bomullsgarn. Anonymkode: db1a4...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #12 Del Skrevet 12. desember 2019 På 5.12.2019 den 21.14, Muskath skrev: Jeg liker best Mandarin Naturell. Og det bomullsgarnet de har i de Rema-butikkene som selger garn. Det er samme garnet, bare med annen merkelapp Men enig, er det jeg også bruker mest. Til tykkere vaskekluter drops paris. Har vært mest fornøyd med de billige bomullsgarna til klutestrikk jeg også. Anonymkode: d2c93...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 12. desember 2019 #13 Del Skrevet 12. desember 2019 31 minutter siden, AnonymBruker said: Det er samme garnet, bare med annen merkelapp Men enig, er det jeg også bruker mest. Til tykkere vaskekluter drops paris. Har vært mest fornøyd med de billige bomullsgarna til klutestrikk jeg også. Anonymkode: d2c93...c6a Ja, er klar over at det er samme garnet. Mor Aase ullgarnet som passer til pinner 31/2 er vel også det samme som Smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå