AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 TS: Det skal sies at begge stillingene ligner hverandre. De er begge innenfor kundeservice, Forskjellen er bare at den ene er rettet mot kunder eksternt, mens den andre er rettet mot ansatte i bedriften. Anonymkode: 54662...274
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #4 Skrevet 5. desember 2019 Hvis de er på samme nivå er det greit. Men jeg ville aldri søkt f.eks. en lederstilling og en ordinær stilling i samme firma. Anonymkode: 15c43...d49 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #5 Skrevet 5. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis de er på samme nivå er det greit. Men jeg ville aldri søkt f.eks. en lederstilling og en ordinær stilling i samme firma. Anonymkode: 15c43...d49 Titlene er forskjellige, men arbeidsoppgavene er nesten de samme. Anonymkode: 54662...274
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #6 Skrevet 5. desember 2019 Kanskje du kan nevne det i søknadene og begrunne det med at bedriften er kjempespennende 😊 Ikke sikkert det er samme rekrutteringsansvarlig på begge stillingene siden det er ulike avdelinger, men det kan jo hende de prater sammen for det. Det gjør de hos oss iaf. Anonymkode: 8181a...18d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #7 Skrevet 5. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan nevne det i søknadene og begrunne det med at bedriften er kjempespennende 😊 Ikke sikkert det er samme rekrutteringsansvarlig på begge stillingene siden det er ulike avdelinger, men det kan jo hende de prater sammen for det. Det gjør de hos oss iaf. Anonymkode: 8181a...18d Jeg har søkt den ene for en stund siden. Jeg tror de snakker sammen i HR. Jeg tror det blir best å ta en tlf imorgen, spørre og begrunne interessen for begge stillingene. Anonymkode: 54662...274
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå