AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 Hei. Vi skal tilbringe nyttårsaften i Paris i år. Denne familien her består av meg, min mann og dattera vår, ho er 8 år. Vi bor i Fon i Re kommune i Vestfold. Vi skal starte ferieturen vår den 27. desember, da kjører vi opp til Oslo og tar Color Fantasy over til Kiel, derifra kjører vi videre til Paris. Vi skal feire nyttår der nede og kommer hjem igjen den 6. januar. Noen her som veit om noen spennende ting for en familie på 3 stk. å oppleve der nede i Paris? Og hva slags aktiviteter passer for småjenter i 8-årsalderen der nede? Anonymkode: 7fa35...a5e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 Disney land? Anonymkode: a1e4a...de4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #3 Skrevet 6. desember 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Vi skal tilbringe nyttårsaften i Paris i år. Denne familien her består av meg, min mann og dattera vår, ho er 8 år. Vi bor i Fon i Re kommune i Vestfold. Vi skal starte ferieturen vår den 27. desember, da kjører vi opp til Oslo og tar Color Fantasy over til Kiel, derifra kjører vi videre til Paris. Vi skal feire nyttår der nede og kommer hjem igjen den 6. januar. Noen her som veit om noen spennende ting for en familie på 3 stk. å oppleve der nede i Paris? Og hva slags aktiviteter passer for småjenter i 8-årsalderen der nede? Anonymkode: 7fa35...a5e Hva med Disneyland Paris? Eller en tur opp i Eiffeltårnet? Dersom jentungen deres er glad i å shoppe, finnes det mange fine kjøpesentre der også, og klesbutikker som ikke finnes i Norge, som f.eks. Bershka. Anonymkode: 37c1f...68f
Bjæk Skrevet 6. desember 2019 #4 Skrevet 6. desember 2019 Ingen forslag, men guuud så gøy det hørtes ut å feire nyttår i Paris! 😍
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #5 Skrevet 6. desember 2019 28 minutter siden, Bjæk skrev: Ingen forslag, men guuud så gøy det hørtes ut å feire nyttår i Paris! 😍 Det er bare masse fyll og bråk i gatene på nyttårsaften. Mere spy og slossing enn romantikk og kos. Men alle andre dager er det veldig flott. Anonymkode: e6c06...019
Bjæk Skrevet 6. desember 2019 #6 Skrevet 6. desember 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare masse fyll og bråk i gatene på nyttårsaften. Mere spy og slossing enn romantikk og kos. Men alle andre dager er det veldig flott. Anonymkode: e6c06...019 Nei, nei, må du ikke ødelegge mitt romantiske syn på å feire nyttår i Paris! Neste blir vel at noen sier det ikke er gøy å feire jul i New York... 🤷🏼♀️😅
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #7 Skrevet 6. desember 2019 5 minutter siden, Bjæk skrev: Nei, nei, må du ikke ødelegge mitt romantiske syn på å feire nyttår i Paris! Neste blir vel at noen sier det ikke er gøy å feire jul i New York... 🤷🏼♀️😅 Det har jeg ikke prøvd, så den drømmen kan du få beholde. Sorry 😄 Anonymkode: e6c06...019 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #8 Skrevet 6. desember 2019 5 minutter siden, Bjæk skrev: Nei, nei, må du ikke ødelegge mitt romantiske syn på å feire nyttår i Paris! Neste blir vel at noen sier det ikke er gøy å feire jul i New York... 🤷🏼♀️😅 Hehe, jeg har faktisk gjort begge deler, og syntes det var kjempetrist. Gråt av hjemlengsel begge gangene. Nyttår i Sydney og London, derimot, var veldig gøy, men jul er best hjemme hos familien i Norge. Anonymkode: e397f...388
Bjæk Skrevet 6. desember 2019 #9 Skrevet 6. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, jeg har faktisk gjort begge deler, og syntes det var kjempetrist. Gråt av hjemlengsel begge gangene. Nyttår i Sydney og London, derimot, var veldig gøy, men jul er best hjemme hos familien i Norge. Anonymkode: e397f...388 Herrefred, nå må hele verdensbildet mitt rekalibreres... 😲🤓 Dette er ikke bra! Velvel, on the bright side kommer jeg til å feire både jul og nyttår hjemme hos familien i Norge i all overskuelig framtid, så da vil jo det si at jeg ikke trenger å hige etter noe annet. ❤️
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #10 Skrevet 6. desember 2019 Et fantatisk teknisk museum - gøy for både barn og voksne. http://www.cite-sciences.fr/fr/accueil/ Anonymkode: 11d52...f22
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #11 Skrevet 10. desember 2019 På 06.12.2019 den 17.58, AnonymBruker skrev: Hva med Disneyland Paris? Eller en tur opp i Eiffeltårnet? Dersom jentungen deres er glad i å shoppe, finnes det mange fine kjøpesentre der også, og klesbutikker som ikke finnes i Norge, som f.eks. Bershka. Anonymkode: 37c1f...68f På 06.12.2019 den 23.17, AnonymBruker skrev: Et fantatisk teknisk museum - gøy for både barn og voksne. http://www.cite-sciences.fr/fr/accueil/ Anonymkode: 11d52...f22 Teknisk museum høres jo skikkelig spennende ut, da! Og vi må jo selvfølgelig få med oss Disneyland og Eiffeltårnet også mens vi er der. 🙂 Og ja, jentungen er utrolig glad i å shoppe, så det skal vi også få til. Takk for fine tips. Ts Anonymkode: 7fa35...a5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå