Gå til innhold

Dere som har ettåringen i barnehage fra kl 08 til 16.30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tid får dere sammen før levering og etter henting? :) 

Anonymkode: c251d...024

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme som når hun er fire. Forskjellen er bare at hun ikke sover på dagen lenger. 

Henter 4, må sove 7.

Anonymkode: 01969...2cf

• Liker 1
Skrevet

Blir 2 år over nyttår, men hn er i bhg så lenge ja. Det går veldig bra, hn kan sove så lenge hn vil gjennom dagen. Alltid fornøyd og alltid i farta, veldig mye energi på hn.

Anonymkode: 7835c...e17

Skrevet

Nå er barnet mitt nesten 2 år, men startet da det var 18 mnd. Det er ganske ofte det blir nesten like lange dager, selv om vi prøver å hente før om mulig. I starten sov barnet 2,5 t i bhg og la seg ca 19.00. Sovnet ca 1930. Vi måtte kutte ned på duppen etter hvert, da barnet ble vanskelig å legge. Kjører på med mye kos og i starten sov barnet sammen med meg. Føler for å gi så mye mammakos som mulig, da jeg har litt dårlig samvittighet for lange dager. Barnet koser seg forøvrig veldig mye i bhg! 

Anonymkode: 8aaba...b54

Skrevet

1-åringen min leveres 07.15 og hentes tidligst 16.30. Har ikke sjanse til annet. 

Anonymkode: 9537c...763

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir 2 år over nyttår, men hn er i bhg så lenge ja. Det går veldig bra, hn kan sove så lenge hn vil gjennom dagen. Alltid fornøyd og alltid i farta, veldig mye energi på hn.

Legger seg 18.30. Er våken fra 5-6 hver morgen så da koser vi masse.

Skrevet

Leveres 07.45 og hentes 16. Om morgenen får vi 45 min sammen, ettermiddagen ca 3 timer. 

Anonymkode: c2d53...428

Skrevet

Han våkner kl. 6 og leveres kl. 8. Hentes kl. 16 og legger seg kl. 19. Så det blir fem timer på hverdagene – men heldigvis 13 timer i helgene. Og han har fri ti uker i året.

Anonymkode: 76a92...79b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...