AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 Har en hund på arbeidsplassen min, og som jeg er, så er jeg svært glad i dyr, og når de ikke er mine egne kan jeg ekstra bortskjemme de og la de få gjøre mye. Denne hunden har også blitt svært glad i meg og benytter sjansen til å "henge på meg" når han har muligheten. Han går helt bananas når han ser meg komme på morgenen fordi det betyr kos og godbit, lek og oppmerksomhet. Jeg har skapt det selv, og ser ikke noen problemer med det siden jeg ikke skal leve med hunden selv 😂 Hunden legger gjerne hodet sitt bøyd inn mot leggene mine og kan stå sånn lenge mens vi koser - nesten litt sånn kuet, eller redd posisjon. Jeg forstår ikke helt hva signalet med dette er. Noen tips? Anonymkode: e1491...d59
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 Sånn her, bare mot leggene mine Anonymkode: e1491...d59
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #3 Skrevet 5. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn her, bare mot leggene mine Anonymkode: e1491...d59 De bildene er tegn på hjerneskade. Anonymkode: be9b0...31d 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #4 Skrevet 5. desember 2019 Min står sånn mot leggene mine når han vil kløes bak ørene Anonymkode: dcd1d...922 2
Kågebruker Skrevet 5. desember 2019 #5 Skrevet 5. desember 2019 https://www.reddit.com/r/WhatsWrongWithYourDog/
Gjest Vesuvio Skrevet 5. desember 2019 #6 Skrevet 5. desember 2019 Hunden min gjorde også sånn. Han gjorde det både mot hodet mitt og i armhulen min. Det er et tegn på at han vil ha kos. En hundeklem 😀
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #7 Skrevet 6. desember 2019 Alle mine hunder har gjort sånn. Ser på det som at de bare har lyst på nærhet og kos, jeg. Anonymkode: 39db5...6d7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #8 Skrevet 6. desember 2019 Men dyrene på bildene har det ikke godt. Kan ikke sammenligne det med en glad hund som kommer til deg for kos. Anonymkode: f987e...790 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå