Gå til innhold

Kattungebarnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en tanke. Tror ikke det finnes, men hadde jo vært litt kult da. Hva tenker du?

Anonymkode: 2f06a...e18

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal man med noe sånt? 

Anonymkode: 68549...5b1

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke hvordan det skulle fungert i praksis. Hvem skulle tatt seg av katten på kveld/helg? Hva med barn/ansatte som har allergi?

Skrevet

Det finnes alt, kalles kennel..

Anonymkode: 73240...eed

Skrevet
1 minutt siden, Wilma89 skrev:

Jeg ser ikke hvordan det skulle fungert i praksis. Hvem skulle tatt seg av katten på kveld/helg? Hva med barn/ansatte som har allergi?

Tror du misforsto..

Anonymkode: eb8d9...83e

• Liker 5
Skrevet

Blir vell det samme som en kennel for hunder? Typ «kattehage» for eksempel. Synes det er en fin ide jeg. Men, om du tenker å ha barn i tillegg, så er det jo foreldrenes ansvar å sørge for at barna ikke er allergiske mm.

En ide hvor du kan tenke kreativt og utenfor boksen:)

Anonymkode: f1bc6...df6

• Liker 2
Skrevet

Katter bør få være ute på tur. Hundebarnehage er greit.

Skrevet
3 minutter siden, Wilma89 skrev:

Tror TS mener en barnehage for katter, ikke en barnehage med katter. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Kågebruker skrev:

Katter bør få være ute på tur. Hundebarnehage er greit.

Bedre å ha en «kattehage/kennel» så folk som «glemmer» kattene sine når de skal på ferie, faktisk kan levere dem på trygt sted i mellomtiden? Eller er hunder mer verd enn katter??

Du/dere vet hvor mye dyrebeskyttelsen sliter med dette spesielt om sommeren..

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Så kattemor skal da levere ungene før hun drar på jobb...:P

Skrevet

Det finnes flere kenneler kun for katter. Ofte innredet med store bur og fellesområder hvor pus er på dagtid og egne luftegården. Det kalles stort sett katte hotell. 

Anonymkode: 2623c...333

• Liker 4
Skrevet

Ts, dette er faktisk en strålende ide. Hjelpe og beskytte katter som trenger dette, så barnefamilier kan få levere katten sin til deg kontra hive dem på dør og glemme at de noen gang eksisterte. Og finnes garantert mange som trenger hjelp i hverdagen også, av andre årsaker.

God ide..ikke la noen andre fortelle deg noe annet. Og KG er ikke plassen å høre, mange haters her inne. Som ikke ønsker andre suksess

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Luna Llena skrev:

Så kattemor skal da levere ungene før hun drar på jobb...:P

👍

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det finnes flere kenneler kun for katter. Ofte innredet med store bur og fellesområder hvor pus er på dagtid og egne luftegården. Det kalles stort sett katte hotell. 

Anonymkode: 2623c...333

Så bra det finnes flere, og enda flere burde det blir mtp hvordan folk behandler dyrene sine..

Selv om det finnes «konkurrenter» så betyr ikke det at andre kan gjøre det samme, om kanskje ikke bedre også.

Skrevet

Det finnes både kattehotell og folk du kan betale for å komme hjem til deg og se til katten når du er bortreist.

Grunnen til at folk hiver katten på gata er nok at de ikke vil betale for pass, ikke at det ikke finnes. 

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, Kågebruker skrev:

👍

Hehe 😀 Ja,levere ungene, og så ut på musejakt noen timer 😺🐭

Anonymkode: 8f025...a4f

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts, dette er faktisk en strålende ide. Hjelpe og beskytte katter som trenger dette, så barnefamilier kan få levere katten sin til deg kontra hive dem på dør og glemme at de noen gang eksisterte. Og finnes garantert mange som trenger hjelp i hverdagen også, av andre årsaker.

God ide..ikke la noen andre fortelle deg noe annet. Og KG er ikke plassen å høre, mange haters her inne. Som ikke ønsker andre suksess

Har du hørt om Dyrebeskyttelsen? 

Anonymkode: 60291...010

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lerud kattepensjonat 😽

https://www.facebook.com/lerud.no/

Anonymkode: 196fc...ab2

Der er det koselig 😻 Bor like i nærheten, og har hatt katten min der 😊

Anonymkode: 8f025...a4f

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke jeg helt forstår hva du mener... Kattepensjonat og dyrebeskyttelsen osv har jo noe tilsvarende... 

Anonymkode: d9400...702

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...