AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 Hei! Er 20 år og har samboer. jeg har noen få venner fra barndommen, men lite kontakt. For øyeblikket studerer jeg ikke og har ikke fått meg jobb.... Er derfor mye hjemme. Samboeren min spiller mye så er ikke sså mye sosialt der. er en veldig pratsom person, og veldig sosial avv meg så er litt kjedelig. i det siste har jeg begynt å tenke at jeg begynner å bli "gaammel" og at jeg kanskje aldri kommer til å kunne knytte sterke bånd med noen og skape gode vennskap. folk å prate med og møttes av og til.... Er litt trist hvis dette er sant. lest at mange finner sine nærmeste venner på vgs... men det var ikke tilfelle for meg. Er vanskeligere å få gode venner jo eldre man blir har jeg skjønt. Jeg sitter ofte alene og blir litt trist fordi jeg føler meg en del ensom.. og det går greit.... men kommer jeg til å ha det sånn for alltid mest sannsynlig? Anonymkode: f0e89...fd1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 Neida, du kommer ikke til å være ensom for alltid. Men du må nok gjøre en liten innsats selv, meld deg inn i noe du synest er intressant. Jeg meldte meg forresten på en gruppe på fb som heter hey girl / woman. Finnes grupper over hele landet, mange som ønsker mer nettverk. Anonymkode: 817f8...636
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #3 Skrevet 5. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Neida, du kommer ikke til å være ensom for alltid. Men du må nok gjøre en liten innsats selv, meld deg inn i noe du synest er intressant. Jeg meldte meg forresten på en gruppe på fb som heter hey girl / woman. Finnes grupper over hele landet, mange som ønsker mer nettverk. Anonymkode: 817f8...636 Tuen takk for flott råd! har vurdert å begynne på noe, men er litt sjenert, og redd for å starte nye ting, hvor andre er flinkere. vet at det er veldig dumt å være redd for, men er litt sånn jeg er. Anonymkode: f0e89...fd1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #4 Skrevet 6. desember 2019 I dag leste jeg om noe de kaller for "Skravlekoppen", vet ikke så mye om det, men legger ved litt info til deg: https://skravlekopp.no/ Tror det handler om at alle typer mennesker, både utadvendte og introverte, som ønsker å skravle litt, kan møtes gjennom å velge seg slike kopper på kafeer og andre møteplasser. Et lite signal om at man har lyst til å prate litt 🙂 Anonymkode: bb463...288
Bamseklemmer Skrevet 6. desember 2019 #5 Skrevet 6. desember 2019 Du må få skikk på gutten din, vær sosial sammen, gå på kino, restaurant, bassenget eller steder som er av din interesse. Det er nok lettere å finne venner da. Men også nett venninner kan også hjelpe deg med å finne ut om ting. Jeg har faktisk nettvenner som er mye hyggeligere enn min nabo🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå