Gå til innhold

Kokke-panikk!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer bryllupet vårt seg med stormskritt, og som noen av dere sikkert har fått med seg mangler vi enda en kokk. Hadde jo hele tre aktuelle bekjente som hadde sagt at de kunne være behjelpelige, men nå kan altså plutselig ingen av dem :o Bare for å ha det sagt, så er det gode og "gyldige" grunner til at de ikke kan jobbe for oss, men det hjelper jo ikke oss!!!!

Begynner faktisk å bli skikkelig desperat nå!!! *Svette* Hvordan får man egentlig tak i en kokk når man ikke kjenner en (har jo brukt opp de jeg kjenner)???? Kanskje noen av dere kjenner en kokk i Tromsø som tar på seg denne typen oppdrag? Hjelp meg, hva skal jeg gjøre!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ringe rundt til ulike spisesteder, be om å få snakke med en av kokkene og høre om de er villige til å påta seg private oppdrag? Vi fant vår opprinnelige kokk gjennom min manns kantine, men desverre var ikke han helt pålitelig da han til stadighet var sjuk.

Men hvorfor ikke gjøre et forsøk på noe liknende?

Gjest Solskinn
Skrevet

Er det noen kokkeskole i byen? Hva med sisteårs elever derfra, eller kanskje en lärer. Jeg kjenner i alle fall en som er lärer i Oslo som gjör sånne jobber.

Lykke til, dessverre kjenner jeg ingen i Tromsö.

Skrevet

Hei hei Ragnhild

kanskje en hotellkokk kan vaere behjelpelig ? vet at iallefall servitoerer tar paa seg ekstra naar de har fri fra hotellresturanter.....

Lykke til ! :wink:

Skrevet

Nå har problemet løst seg, takket være et godt tips fra den nybakte brud 3. august :D Jeg er bare helt utrolig letta, så nå kan bryllupet bare komme!!!!!

Skrevet

Godt å høre at det løste seg for dere, det ordner seg som regel til slutt.

Tror jammen meg alle opplever slike småproblemer før bryllupet sitt jeg, så det er sikkert normalt. Men det skaper unødvendig stress iallfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...