AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 Hei! Er en som har vurdert sterkt å studere religionssvitenskap, kristendom og islam eller lektor på mf i religion og samfunnsfag eller en lignende utdanning. jeg har stor passion bare for religioner og historie, filosofi og samfunnsfag. Har derimot hør det er vanskelig å få jobb med denne bakgrunnen? Hva slags erfaring har dere med dette? Har vurdert journalist etter denne utdanningen, men vet ikke om jeg har det som skal til, er ikke så veldig pågående. Har også vurder lektorfaget. hadde vært spennende å være lærer på disse fagene, men jeg tror ikke jeg orker å være nordisk eller engelsklærer, og da er det litt lite jobb kanskje, og lite muligheter her? Vet ikke om så mange andre veier man kan ta med en utdanning (bachlor eller master i religion? Er veldi interessert i å høre hva andre har tatt, og hva de ble og hvordan arbeidsmarkede er. Lønn er jo også en interessefaktor! Anonymkode: 7d5e8...24f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er en som har vurdert sterkt å studere religionssvitenskap, kristendom og islam eller lektor på mf i religion og samfunnsfag eller en lignende utdanning. jeg har stor passion bare for religioner og historie, filosofi og samfunnsfag. Har derimot hør det er vanskelig å få jobb med denne bakgrunnen? Hva slags erfaring har dere med dette? Har vurdert journalist etter denne utdanningen, men vet ikke om jeg har det som skal til, er ikke så veldig pågående. Har også vurder lektorfaget. hadde vært spennende å være lærer på disse fagene, men jeg tror ikke jeg orker å være nordisk eller engelsklærer, og da er det litt lite jobb kanskje, og lite muligheter her? Vet ikke om så mange andre veier man kan ta med en utdanning (bachlor eller master i religion? Er veldi interessert i å høre hva andre har tatt, og hva de ble og hvordan arbeidsmarkede er. Lønn er jo også en interessefaktor! Anonymkode: 7d5e8...24f Du får nok jobb. Språkfagene er vel blant de mest attraktive, så hvis du får tatt tysk feks, så tror jeg det hadde vært bra. Uansett, så lenge man ikke må jobbe i Oslo får man seg jo jobb. Hvis du er interessert i det, så gå lektor i de fagene du ønsker. Anonymkode: e691f...595
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #3 Skrevet 5. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du får nok jobb. Språkfagene er vel blant de mest attraktive, så hvis du får tatt tysk feks, så tror jeg det hadde vært bra. Uansett, så lenge man ikke må jobbe i Oslo får man seg jo jobb. Hvis du er interessert i det, så gå lektor i de fagene du ønsker. Anonymkode: e691f...595 Takk for godt svar! Anonymkode: 7d5e8...24f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå