Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville bli journalist når jeg var like gammel som deg, men knakk helt sammen ila. studiene. Som deg var jeg glad i å skrive og lese, men var/er sjenert og usikker. Mye av journalistutdanningen (og yrket) går ut på å opprette kontakt med og prate med (intervjue) ukjente mennesker. Psyken min taklet ikke den delen av arbeidet, (som var 90% av det). Skrivingen var gøy, altså.

Anonymkode: 8fcf7...f9e

Har akkurat samme erfaring, måtte til slutt droppe ut jeg også. Trist fordi jeg elsket skrivedelen av studiet.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville bli journalist når jeg var like gammel som deg, men knakk helt sammen ila. studiene. Som deg var jeg glad i å skrive og lese, men var/er sjenert og usikker. Mye av journalistutdanningen (og yrket) går ut på å opprette kontakt med og prate med (intervjue) ukjente mennesker. Psyken min taklet ikke den delen av arbeidet, (som var 90% av det). Skrivingen var gøy, altså.

Har akkurat samme erfaring, måtte til slutt droppe ut jeg også. Trist fordi jeg elsket skrivedelen av studiet.

Skrevet
22 minutter siden, Zenobia skrev:

Fin signatur 🙂

Anonymkode: 28fbd...05d

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fin signatur 🙂

Anonymkode: 28fbd...05d

Om jeg husker riktig, er det Obama som siterer en eller annet som sa dette i en amerikansk høring. Mener den tidligere presidenten kommenterte fake news.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber innenfor programmering i dag, da bruker jeg arbeidsdagen på å skrive og lese (kode da, vel og merke). Også leser jeg mye skjønnlitteratur på fritiden. Trives med det, men skjønner at programmering sikkert ikke ligger for alle.

Jeg er veldig glad i dag at jeg ikke endte opp som journalist. Vet ikke om noen av medstudentene mine fra den tiden som lever av skrivingen i dag, tror markedet der er beintøft. 

jobber du mye med matematikk innen programmering? da tenker jeg utregning av ulike formler? er helt blank på slikt, men det yrket virker spennende.. er ikke ts, måtte bare spørre:)

Anonymkode: 8b215...4ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...