AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 Jeg flirer så mye av dette programmet. Jeg vet at programmet er seriøst, og at vekterne selv tar jobben sin veeeeldig seriøst, men jeg synes dette her er veldig komisk. Jeg skjønner også godt at mange ikke har respekt for vektere. Jeg tenker at de kunne ha håndtert mange situasjoner mye bedre hvis de hadde forsøkt kommunikasjon fremfor fysisk makt som tilnærming så langt det går for å unngå at situasjonen eskalerer. Heldigvis er det mer fokus på det blant politifolk, men det hjelper jo lite når vekterne er der først og politi først kommer når situasjonen har eskalert seg til det verre. Uansett hva andre mener om programmet har jeg det gøy med å se på det. Jeg har hatt noen skikkelig dårlige dager, så dette her trengte jeg. Anonymkode: 97c0a...cdd 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 Helt enig! Kjenner ei som er vekter og med i det programmet. Ho er helt høy på seg selv og skikkelig tyttebærpoliti! Våt i trusa av å se seg på TV. Anonymkode: 6ddf0...3b6 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #3 Skrevet 20. desember 2019 kjenner mange som har fått vekterkurs gjennom NAV. Et kort kurs på en ukes tid. De folkene jeg kjenner tar jeg ikke seriøst som vektere da jeg vet hvordan de er 😆 Fullstendig uegnet som vekter. Jeg mener de må ha personlig egenhet som vekter, og ikke være en som blir kåt av å vise makt. Anonymkode: d4644...425 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå