Olivia99 Skrevet 6. desember 2019 Forfatter #21 Skrevet 6. desember 2019 1 hour ago, moho said: Så bilen er låst, det har du sjekket? Og du har lett i din egen bil? Ja stemmer
Perwol Skrevet 7. desember 2019 #22 Skrevet 7. desember 2019 Hei! Du må beskrive bedre hvordan det ser ut der dette skjedde. Hvor parkerte du? Er det nært eller langt fra huset? Hvordan ser huset ut, og hvordan ser det ut utenfor? Hvilke klær hadde du på deg osv.
Olivia99 Skrevet 9. desember 2019 Forfatter #23 Skrevet 9. desember 2019 On 12/7/2019 at 2:41 PM, Perwol said: Hei! Du må beskrive bedre hvordan det ser ut der dette skjedde. Hvor parkerte du? Er det nært eller langt fra huset? Hvordan ser huset ut, og hvordan ser det ut utenfor? Hvilke klær hadde du på deg osv. Hei, jeg hadde på meg sorte cirkle k arbeidsklær med en sort pelsjakke (syntetisk), jeg parkerte bilen på nedsiden av eiedommen langs en mur før oppkjørselen, huset er avlangt med to etasjer (farge:mørkeblå) og er ca 15-20meter fra der bilen står, jeg bevegde meg fra bilen opp oppkjørselen og ned en steintrapp langs hagen til poster vår (ca 20meter). Håper dette kan ver til hjelp ettersom det er det jeg kan huske av detaljer.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #24 Skrevet 10. desember 2019 Så fant du dem? Anonymkode: c0020...427
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #25 Skrevet 10. desember 2019 Ja fant du dem? Anonymkode: fd788...3be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå