Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet bilnøklene til mamma for tre dager siden😥 er mest sannsynlig ikke langt fra huset siden det siste jeg husket av dem var at jeg låste bilen. Men jeg har letet alle plassene jeg var den siste kvelden, vaskerommet, kjøkkenet, badet og soverommet. Trodde kansje de var ute en periode men har letet der også. Er det noen klarsynte her som kan gi meg en ledetråd på hvor de kan ver? Får helt hetta av dette😓

Skrevet

Du har lagt dem i en pose, veske e.l som du hadde den dagen. 

Anonymkode: bb855...ceb

Skrevet

Hei takk for innspillet, Men jeg hadde dessverre ingen pose/veske den dagen..

Skrevet

De ligger der du la dem sist.....hilsen snåsamannen

• Liker 8
Skrevet

I lomma på ytterjakka.

Anonymkode: 2912c...2e2

Skrevet

Eneste jeg får opp er noe grønt... Grønn bil, eller butikk med brønn logo

Anonymkode: 182cb...c0e

Skrevet

La dem fra deg der du tok av skoene, hilsen logisk dame😂

Anonymkode: b4067...60d

Skrevet

Mellom setene i bilen, eller under setet. 

Hilsen trangsynt 

Anonymkode: cf730...1db

• Liker 1
Skrevet

Det er julenissen som har gjort deg et pek, du får dem igjen julaften. Hilsen Lille Bendriss

Anonymkode: fec1e...cf8

Skrevet

Hva hadde du på deg da du kom hjem, og hva hadde du med deg? Sjekk bukselommen. Og treningsbagen. Kjører du bil til vanlig eller er det ikke vanlig at du har bilnøkkel? Låste du opp ytterdøren da du kom hjem eller var det åpent? Gikk du rett på badet da du kom hjem eller var du andre steder først?

Skrevet
11 minutter siden, moho said:

Hva hadde du på deg da du kom hjem, og hva hadde du med deg? Sjekk bukselommen. Og treningsbagen. Kjører du bil til vanlig eller er det ikke vanlig at du har bilnøkkel? Låste du opp ytterdøren da du kom hjem eller var det åpent? Gikk du rett på badet da du kom hjem eller var du andre steder først?

Hei jeg hadde på meg jobbklærne mine og en vinterjakke. Jeg har sjekket alle lommene på det jeg hadde på meg og treningsbagen/skolesekken. Jeg kjører bil til vanlig men denne gangen tok jeg min mors prius. Det var åpent når jeg kom hjem og det siste minnet fra nøklene har jeg når jeg låste bilen. Jeg var uti min bil og gjennom hagen ned til postkassa før jeg gikk inn. Jeg var på kjøkkenet vaskerommet, badet, stuen og soverommet før jeg la meg.

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Eneste jeg får opp er noe grønt... Grønn bil, eller butikk med brønn logo

Anonymkode: 182cb...c0e

Har dessverre ingen grønn bil eller vert på butikk med nøklene etter sist jeg brukte de. Hvet du om det kan ver en grønn skål, søppelbøtte eller gress? 

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Mellom setene i bilen, eller under setet. 

Hilsen trangsynt 

Anonymkode: cf730...1db

Har tenkt på det samme men har sjekket overalt i bilen uten hell:(

Skrevet
2 timer siden, Olivia99 skrev:

Jeg mistet bilnøklene til mamma for tre dager siden😥 er mest sannsynlig ikke langt fra huset siden det siste jeg husket av dem var at jeg låste bilen. Men jeg har letet alle plassene jeg var den siste kvelden, vaskerommet, kjøkkenet, badet og soverommet. Trodde kansje de var ute en periode men har letet der også. Er det noen klarsynte her som kan gi meg en ledetråd på hvor de kan ver? Får helt hetta av dette😓

De er det siste stedet du leter.. 

• Liker 1
Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

La dem fra deg der du tok av skoene, hilsen logisk dame😂

Anonymkode: b4067...60d

Har sjekket hele skogangen nå, fant dessverre ingenting. Takk for innspill alikevel

Skrevet

Mellom putene i en brun sofa

Anonymkode: 207e6...69d

Skrevet
16 hours ago, Olivia99 said:

Hei jeg hadde på meg jobbklærne mine og en vinterjakke. Jeg har sjekket alle lommene på det jeg hadde på meg og treningsbagen/skolesekken. Jeg kjører bil til vanlig men denne gangen tok jeg min mors prius. Det var åpent når jeg kom hjem og det siste minnet fra nøklene har jeg når jeg låste bilen. Jeg var uti min bil og gjennom hagen ned til postkassa før jeg gikk inn. Jeg var på kjøkkenet vaskerommet, badet, stuen og soverommet før jeg la meg.

Så bilen er låst, det har du sjekket? Og du har lett i din egen bil?

Skrevet

PST har hentet dem inn. De er jo litt overivrige på innsamling.

Anonymkode: eaadf...dc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...