Olivia99 Skrevet 5. desember 2019 #1 Del Skrevet 5. desember 2019 Jeg mistet bilnøklene til mamma for tre dager siden😥 er mest sannsynlig ikke langt fra huset siden det siste jeg husket av dem var at jeg låste bilen. Men jeg har letet alle plassene jeg var den siste kvelden, vaskerommet, kjøkkenet, badet og soverommet. Trodde kansje de var ute en periode men har letet der også. Er det noen klarsynte her som kan gi meg en ledetråd på hvor de kan ver? Får helt hetta av dette😓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #2 Del Skrevet 5. desember 2019 Du har lagt dem i en pose, veske e.l som du hadde den dagen. Anonymkode: bb855...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia99 Skrevet 5. desember 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 5. desember 2019 Hei takk for innspillet, Men jeg hadde dessverre ingen pose/veske den dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludden Skrevet 5. desember 2019 #4 Del Skrevet 5. desember 2019 De ligger der du la dem sist.....hilsen snåsamannen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #5 Del Skrevet 5. desember 2019 I lomma på ytterjakka. Anonymkode: 2912c...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #6 Del Skrevet 5. desember 2019 Eneste jeg får opp er noe grønt... Grønn bil, eller butikk med brønn logo Anonymkode: 182cb...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #7 Del Skrevet 5. desember 2019 La dem fra deg der du tok av skoene, hilsen logisk dame😂 Anonymkode: b4067...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 5. desember 2019 #8 Del Skrevet 5. desember 2019 Se i gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9 Del Skrevet 5. desember 2019 Mellom setene i bilen, eller under setet. Hilsen trangsynt Anonymkode: cf730...1db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #10 Del Skrevet 5. desember 2019 Det er julenissen som har gjort deg et pek, du får dem igjen julaften. Hilsen Lille Bendriss Anonymkode: fec1e...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moho Skrevet 5. desember 2019 #11 Del Skrevet 5. desember 2019 Hva hadde du på deg da du kom hjem, og hva hadde du med deg? Sjekk bukselommen. Og treningsbagen. Kjører du bil til vanlig eller er det ikke vanlig at du har bilnøkkel? Låste du opp ytterdøren da du kom hjem eller var det åpent? Gikk du rett på badet da du kom hjem eller var du andre steder først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia99 Skrevet 5. desember 2019 Forfatter #12 Del Skrevet 5. desember 2019 11 minutter siden, moho said: Hva hadde du på deg da du kom hjem, og hva hadde du med deg? Sjekk bukselommen. Og treningsbagen. Kjører du bil til vanlig eller er det ikke vanlig at du har bilnøkkel? Låste du opp ytterdøren da du kom hjem eller var det åpent? Gikk du rett på badet da du kom hjem eller var du andre steder først? Hei jeg hadde på meg jobbklærne mine og en vinterjakke. Jeg har sjekket alle lommene på det jeg hadde på meg og treningsbagen/skolesekken. Jeg kjører bil til vanlig men denne gangen tok jeg min mors prius. Det var åpent når jeg kom hjem og det siste minnet fra nøklene har jeg når jeg låste bilen. Jeg var uti min bil og gjennom hagen ned til postkassa før jeg gikk inn. Jeg var på kjøkkenet vaskerommet, badet, stuen og soverommet før jeg la meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia99 Skrevet 5. desember 2019 Forfatter #13 Del Skrevet 5. desember 2019 35 minutter siden, AnonymBruker said: Eneste jeg får opp er noe grønt... Grønn bil, eller butikk med brønn logo Anonymkode: 182cb...c0e Har dessverre ingen grønn bil eller vert på butikk med nøklene etter sist jeg brukte de. Hvet du om det kan ver en grønn skål, søppelbøtte eller gress? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia99 Skrevet 5. desember 2019 Forfatter #14 Del Skrevet 5. desember 2019 33 minutter siden, AnonymBruker said: Mellom setene i bilen, eller under setet. Hilsen trangsynt Anonymkode: cf730...1db Har tenkt på det samme men har sjekket overalt i bilen uten hell:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 5. desember 2019 #15 Del Skrevet 5. desember 2019 2 timer siden, Olivia99 skrev: Jeg mistet bilnøklene til mamma for tre dager siden😥 er mest sannsynlig ikke langt fra huset siden det siste jeg husket av dem var at jeg låste bilen. Men jeg har letet alle plassene jeg var den siste kvelden, vaskerommet, kjøkkenet, badet og soverommet. Trodde kansje de var ute en periode men har letet der også. Er det noen klarsynte her som kan gi meg en ledetråd på hvor de kan ver? Får helt hetta av dette😓 De er det siste stedet du leter.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia99 Skrevet 5. desember 2019 Forfatter #16 Del Skrevet 5. desember 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: La dem fra deg der du tok av skoene, hilsen logisk dame😂 Anonymkode: b4067...60d Har sjekket hele skogangen nå, fant dessverre ingenting. Takk for innspill alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #17 Del Skrevet 5. desember 2019 Mellom putene i en brun sofa Anonymkode: 207e6...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thefro Skrevet 5. desember 2019 #18 Del Skrevet 5. desember 2019 I bagasjen når du tok ut varene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moho Skrevet 6. desember 2019 #19 Del Skrevet 6. desember 2019 16 hours ago, Olivia99 said: Hei jeg hadde på meg jobbklærne mine og en vinterjakke. Jeg har sjekket alle lommene på det jeg hadde på meg og treningsbagen/skolesekken. Jeg kjører bil til vanlig men denne gangen tok jeg min mors prius. Det var åpent når jeg kom hjem og det siste minnet fra nøklene har jeg når jeg låste bilen. Jeg var uti min bil og gjennom hagen ned til postkassa før jeg gikk inn. Jeg var på kjøkkenet vaskerommet, badet, stuen og soverommet før jeg la meg. Så bilen er låst, det har du sjekket? Og du har lett i din egen bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #20 Del Skrevet 6. desember 2019 PST har hentet dem inn. De er jo litt overivrige på innsamling. Anonymkode: eaadf...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå