Gå til innhold

Klarsynt ønsket! Mistet bilnøkler

Olivia99

Anbefalte innlegg

Jeg mistet bilnøklene til mamma for tre dager siden😥 er mest sannsynlig ikke langt fra huset siden det siste jeg husket av dem var at jeg låste bilen. Men jeg har letet alle plassene jeg var den siste kvelden, vaskerommet, kjøkkenet, badet og soverommet. Trodde kansje de var ute en periode men har letet der også. Er det noen klarsynte her som kan gi meg en ledetråd på hvor de kan ver? Får helt hetta av dette😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har lagt dem i en pose, veske e.l som du hadde den dagen. 

Anonymkode: bb855...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg får opp er noe grønt... Grønn bil, eller butikk med brønn logo

Anonymkode: 182cb...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La dem fra deg der du tok av skoene, hilsen logisk dame😂

Anonymkode: b4067...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom setene i bilen, eller under setet. 

Hilsen trangsynt 

Anonymkode: cf730...1db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er julenissen som har gjort deg et pek, du får dem igjen julaften. Hilsen Lille Bendriss

Anonymkode: fec1e...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du på deg da du kom hjem, og hva hadde du med deg? Sjekk bukselommen. Og treningsbagen. Kjører du bil til vanlig eller er det ikke vanlig at du har bilnøkkel? Låste du opp ytterdøren da du kom hjem eller var det åpent? Gikk du rett på badet da du kom hjem eller var du andre steder først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, moho said:

Hva hadde du på deg da du kom hjem, og hva hadde du med deg? Sjekk bukselommen. Og treningsbagen. Kjører du bil til vanlig eller er det ikke vanlig at du har bilnøkkel? Låste du opp ytterdøren da du kom hjem eller var det åpent? Gikk du rett på badet da du kom hjem eller var du andre steder først?

Hei jeg hadde på meg jobbklærne mine og en vinterjakke. Jeg har sjekket alle lommene på det jeg hadde på meg og treningsbagen/skolesekken. Jeg kjører bil til vanlig men denne gangen tok jeg min mors prius. Det var åpent når jeg kom hjem og det siste minnet fra nøklene har jeg når jeg låste bilen. Jeg var uti min bil og gjennom hagen ned til postkassa før jeg gikk inn. Jeg var på kjøkkenet vaskerommet, badet, stuen og soverommet før jeg la meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Eneste jeg får opp er noe grønt... Grønn bil, eller butikk med brønn logo

Anonymkode: 182cb...c0e

Har dessverre ingen grønn bil eller vert på butikk med nøklene etter sist jeg brukte de. Hvet du om det kan ver en grønn skål, søppelbøtte eller gress? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Mellom setene i bilen, eller under setet. 

Hilsen trangsynt 

Anonymkode: cf730...1db

Har tenkt på det samme men har sjekket overalt i bilen uten hell:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Olivia99 skrev:

Jeg mistet bilnøklene til mamma for tre dager siden😥 er mest sannsynlig ikke langt fra huset siden det siste jeg husket av dem var at jeg låste bilen. Men jeg har letet alle plassene jeg var den siste kvelden, vaskerommet, kjøkkenet, badet og soverommet. Trodde kansje de var ute en periode men har letet der også. Er det noen klarsynte her som kan gi meg en ledetråd på hvor de kan ver? Får helt hetta av dette😓

De er det siste stedet du leter.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

La dem fra deg der du tok av skoene, hilsen logisk dame😂

Anonymkode: b4067...60d

Har sjekket hele skogangen nå, fant dessverre ingenting. Takk for innspill alikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
16 hours ago, Olivia99 said:

Hei jeg hadde på meg jobbklærne mine og en vinterjakke. Jeg har sjekket alle lommene på det jeg hadde på meg og treningsbagen/skolesekken. Jeg kjører bil til vanlig men denne gangen tok jeg min mors prius. Det var åpent når jeg kom hjem og det siste minnet fra nøklene har jeg når jeg låste bilen. Jeg var uti min bil og gjennom hagen ned til postkassa før jeg gikk inn. Jeg var på kjøkkenet vaskerommet, badet, stuen og soverommet før jeg la meg.

Så bilen er låst, det har du sjekket? Og du har lett i din egen bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PST har hentet dem inn. De er jo litt overivrige på innsamling.

Anonymkode: eaadf...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...