Gå til innhold

Nøkkelen til et godt arbeidsmiljø: På denne arbeidsplassen jobber det kun menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

«Vi har funnet nøkkelen til et godt arbeidsmiljø» sier daglig leder. De ansetter ingen kvinner da dette fører til kun drama og sykemeldinger.

Det har tidligere jobbet 6 kvinner i bedriften. Erfaringen etter disse 6 kvinnene gjorde at daglig leder bestemte seg for å aldri ansette kvinner igjen. "Det var dramatikk og grining ukentlig. De eneste ukene det ikke var drama var når de alle var sykemeldt samtidig og det skjedde faktisk ganske ofte" sier han. Bedriften er i dag 39 ansatte der alle er hardarbeidene menn. Det er utenfor enhver tvil at kvinner krever mer av alt. Mer forståelse, mer pedagogikk og ikke minst krever de samme lønn selv om de jobber langt mindre effektivt enn samtlige menn i bedriften sier daglig leder Baltersen.

Lurer litt på hvor lang tid det tar før de blir tvunget til å kvotere inn kvinner...

https://tinyurl.com/wcorfmz

Anonymkode: ab315...3b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God på kildekritikk du.

Anonymkode: 989cb...506

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Vi har funnet nøkkelen til et godt arbeidsmiljø» sier daglig leder. De ansetter ingen kvinner da dette fører til kun drama og sykemeldinger.

Det har tidligere jobbet 6 kvinner i bedriften. Erfaringen etter disse 6 kvinnene gjorde at daglig leder bestemte seg for å aldri ansette kvinner igjen. "Det var dramatikk og grining ukentlig. De eneste ukene det ikke var drama var når de alle var sykemeldt samtidig og det skjedde faktisk ganske ofte" sier han. Bedriften er i dag 39 ansatte der alle er hardarbeidene menn. Det er utenfor enhver tvil at kvinner krever mer av alt. Mer forståelse, mer pedagogikk og ikke minst krever de samme lønn selv om de jobber langt mindre effektivt enn samtlige menn i bedriften sier daglig leder Baltersen.

Lurer litt på hvor lang tid det tar før de blir tvunget til å kvotere inn kvinner...

Jeg lurer litt på hvor lang tid det tar før du skjønner at dette er en humor-artikkel. 

• Liker 11
Skrevet

Artig artikkel.

Men det er jo sant, ville aldri ansatt kvinner selv.

Problemet med kvinner gjennomsnittlig er jo det med drama, usikkerhet, trenger bekreftelse, må bli sett, tar ting personlig, så har du kvinneri: gjør alt for å få viljen sin. Baksnakking, you name it. Listen er lang.

Så ja, ville aldri ansatt en kvinne pga dette.

Anonymkode: 67467...47d

• Liker 4
Skrevet

Er ett poeng i det da.

Er det 2 eller flere kvinner på ett arbeidssted oppstår det som regel draaaamaaaaa. MEN, det skal sies at dramaet hos oss ikke ble skapt av oss kvinnene ved siste personalgreie. Der var det ett par menn som ikke ifant seg å ha kvinnelige ledere og dermed skapte ett grusomt og destruktivt miljø.

• Liker 1
Skrevet

Dette er satire, folkens! 

Anonymkode: 682ee...dd5

• Liker 2
Skrevet

Satire eller ei, har jobbet på arbeidsplasser med ganske jevn fordeling av menn og kvinner, og på min nåværende arbeidsplass er menn overrepresentert. Trives mye bedre nå, for å si det slik. :) Mye drama med kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Optimistisk å tro at man vil klikke på den linken 😆

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Scarlet Witch skrev:

atire eller ei, har jobbet på arbeidsplasser med ganske jevn fordeling av menn og kvinner, og på min nåværende arbeidsplass er menn overrepresentert. Trives mye bedre nå, for å si det slik. :) Mye drama med kvinner.

Det handler som ofte bare om personlighet til syvende og sist, om det er kvinner eller menn er ikke avgjørende slik sett. Har selv jobbet i avdelinger med bare menn, og det har heller ikke vært noe perfekt. Det er egenskapene til de som jobber der som alltid er avgjørende. Har møtt kvinner som har vært befriende å få inn, andre ikke! Menn som har vært helt håpløse og bare skapt konflikt. Det er som sagt personligheten til de som ansettes som er helt avgjørende om det er kvinner eller menn. På min arbeidsplass har jeg sett begge deler komme å gå, og det har alltid vært personligheten som avgjør og aldri antallet.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Artig artikkel.

Men det er jo sant, ville aldri ansatt kvinner selv.

Problemet med kvinner gjennomsnittlig er jo det med drama, usikkerhet, trenger bekreftelse, må bli sett, tar ting personlig, så har du kvinneri: gjør alt for å få viljen sin. Baksnakking, you name it. Listen er lang.

Så ja, ville aldri ansatt en kvinne pga dette.

Anonymkode: 67467...47d

Ganske mange som trives best i et arbeidsmiljø med både menn og kvinner. Den dagen det en kvinnelig søker er den desidert beste søkeren er det også lettere å kapre henne om man kan vise til at det både er menn og kvinner i bedriften. Tror ingen kvinne ønsker å høre "Vi ansetter generelt ikke kvinner fordi de bare lager drama, men du er den desidert best kvalifiserte søkeren så vi er villig til å se gjennom fingrene på at du er kvinne".

Anonymkode: d0b9f...d1a

Skrevet
På 5.12.2019 den 14.59, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk ikke lov. Best kvalifisert som gjelder. Har selv jobbet med kun damer og vi hadde aldri noe tull på de åra. Hadde en runde med.mye sykemeldinger.  Men litt tilfeldig med 2 som ble operert. En var meg. Dem 3. Mista faren sin og fikk sjokk...hR hade aldri hatt sak med så fornøyde ansatte med så.mye fravær.( lol)

Anonymkode: 94843...9a7

Skrevet
On 12/5/2019 at 9:39 PM, OnFire said:

Ja, men jeg personlig trykker meg ikke inn på Eavisa 😂

Hva tror du skjer om du trykker på den linken? 
Dette er rart, veldig rart. Ikke kunne du trykke på første linken, og ikke kunne du trykke på andre linken. Hvorfor ikke? 

Anonymkode: 67605...c4a

Gjest bienvilleparish
Skrevet

Jeg er eneste kvinne blandt 60 menn og jeg kan si at en god del av de oppfører seg som om de var kjerringer. Baksnakker, sprer rykter, ødelegger for andre, sjalusi osv osv. Til og med sjefen (som også er mann) er en barnslig drittunge som ikke er tørr bak ørene. Det er rett og slett ingen forskjell fra da jeg jobbet en plass med kun kvinner. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du skjer om du trykker på den linken? 
Dette er rart, veldig rart. Ikke kunne du trykke på første linken, og ikke kunne du trykke på andre linken. Hvorfor ikke? 

Anonymkode: 67605...c4a

Den første linken er ukjent (vet ikke om https spiller noen rolle). Ser for meg at Eavisa tjener penger om jeg klikker meg inn på siden deres. 

Skrevet

På min arbeidsplass, hvor vi er omlag fifty-fifty fordelt mellom kjønnene, er det virkelig ikke kvinnene som lager drama og konflikt, men gutta boys. «Merkelig nok» er det i tillegg mennene som er litt «pjusk» og som stadig vekk tar egenmeldingsdager🤨.

Det skal sies at vi har hatt ei dame innom som fint kan klassifiseres som ei gigantisk drama queen, men hun forsvant heldigvis fort. Vi har nok med våre drama queens med utovertiss😂.

Anonymkode: f4d64...149

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...