AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 Har ei venninne.. veldig snill og hyggelig. Men hun er en del selvopptatt føler jeg. Tar ofte kontakt når hun trenger noe. Har ikke tatt kontakt med meg på over 1 år.. så ringte hun forrige uke fordi hun trengte hjelp med et skjema hun skulle fylle ut. Hun inviterte meg på besøk i dag, og vi kunne gjøre dette sammen. Men nå har hun fått mannen til å hjelpe til med skjemaet, og skrev det i en mld til meg.. skrev at: håper vi kan møtes på en kaffe en dag.. så da trengte jeg ikke komme på besøk? Da var det ikke så viktig med meg allikevel? Skrev tilbake at det var flott mannen kunne hjelpe. Men at jeg gjerne ville komme i dag om det fortsatt passet? Har ikke fått svar.. hun er veldig sliten for tiden. Jobber fullt og har barn.. Anonymkode: ca302...669
Troverdigheten Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ei venninne.. veldig snill og hyggelig. Men hun er en del selvopptatt føler jeg. Tar ofte kontakt når hun trenger noe. Har ikke tatt kontakt med meg på over 1 år.. så ringte hun forrige uke fordi hun trengte hjelp med et skjema hun skulle fylle ut. Hun inviterte meg på besøk i dag, og vi kunne gjøre dette sammen. Men nå har hun fått mannen til å hjelpe til med skjemaet, og skrev det i en mld til meg.. skrev at: håper vi kan møtes på en kaffe en dag.. så da trengte jeg ikke komme på besøk? Da var det ikke så viktig med meg allikevel? Skrev tilbake at det var flott mannen kunne hjelpe. Men at jeg gjerne ville komme i dag om det fortsatt passet? Har ikke fått svar.. hun er veldig sliten for tiden. Jobber fullt og har barn.. Anonymkode: ca302...669 Kast hun på dør. Du har jo ikke hatt kontakt på 1 år, kjør samme regelen som man gjør med klesskapet. 4
Gjest O.G. Skrevet 5. desember 2019 #3 Skrevet 5. desember 2019 Hun der er ei sånn ei som ikke har tid til venner med mindre hun trenger hjelp. Hvordan skal du tolke det jeg skrev over: At denne dama ikke er ei venninne av deg. Hva gjør du med den informasjonen? Det er opp til deg selv.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #4 Skrevet 5. desember 2019 Det er litt selvmotsigende å si at hun tar kontakt ofte, og samtidig ikke har tatt kontakt på et år. I småbarnsperioden kan ofte livet bli litt mye. Og det kan raskt gå et år. Så man finner på en unnskyldning for å møtes, da det ellers føles kleint. For så å avlyse, fordi livet ble for mye likevel. Sier på ingen måte at dette er sannheten. Men er jo verdt å ta en ekstra runde, se litt forbi det du oppfatter som sannheten, og mulig finne noe helt annet enn det du tror. Anonymkode: 02f0e...2cb 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #5 Skrevet 5. desember 2019 Hun er bare veldig sliten for tiden sier hun.. men hun deltar på julebord, går mannekeng, eller er med på fester.. trener osv. Ting som gir henne noe. Hun orker sikkert ikke mer om dagen.. det er helt greit. Men jeg trenger heller ikke føle at jeg må stå på tilbudsida når hun trenger det.. er mye for meg også i perioder, kanskje jeg må begynne å si mere nei jeg også.. tenke på meg selv og hva jeg har lyst til. Anonymkode: ca302...669 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå