Gjest _lisa__ Skrevet 29. mai 2005 #1 Del Skrevet 29. mai 2005 jeg er en av de som dessverre aluminiumsklorid ikke fungerer godt nok på. svettingen har helt klart gått ned, men jeg er aldri trygg mot svetteflekker. så derfor spør jeg dere på kvinneguiden, noen som har noen kjerringråd mot svette? eller tips til klær eller klesmerker der svetten ikke synes så godt? eller prøvd nosweat på apoteket? eller tatt en operasjon? alle tips tar jeg i mot med glede, jeg er nemlig veldig fortvilet nå. ser snart ikke en annen utvei enn å begynne å spare til en operasjon.. midlene jeg har brukt mot svette er aluminiumsklorid, yerka, stop24... på forhånd takk for alle svar. trenger vikerlig hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1gjest Skrevet 30. mai 2005 #2 Del Skrevet 30. mai 2005 hei jeg har hørt om folk som har brukt nosweat og er fornøyd. ellers så kan det være en god ide å oppsøke en akupunktør eller homeopat, fordi det kan være forskjellige årsaker til svettingen. før du bestemmer deg for en operasjon så er det lurt å få utreda problemet! (og ikke bare innen skolemedisinen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 30. mai 2005 #3 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg har en venninne som sliter med det samme problemet og hun har hatt god effekt av botox innsprøtying i armhulene. Det gjøres hos en hudlege,ca hver 4 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå