AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 Eksen min sender meg melding daglig/annen hver dag. Alt fra, savner deg, ha en fin dag, hva skjer, hvordan går det, hva skal du idag. Noen ganger gidder jeg ikke svare. Jeg ble dumpet, så skjønner ikke hvorfor eksen skal sende meldinger. Er han usikker på valget sitt? Skal han bare forsikre seg om at ting går dårlig med meg, at jeg er lei meg feks? Jeg har prøvd å spørre hvorfor, men da blir han nesten litt snurt og sier da skal jeg ikke kontakte deg mer, slutt og diskutert det, orker ikke kranling. Når jeg svarer, svarer jeg høflig, kort og konkret tilbake. 🥴 Anonymkode: 8c47d...c0e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 For å gi deg muligheten til å avvise han? Anonymkode: b5af6...d15
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #3 Skrevet 5. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å gi deg muligheten til å avvise han? Anonymkode: b5af6...d15 TS her, 😂.. Du mener det er det han vil? Eller tenker du det? Som jeg skrev, noen ganger gidder jeg ikke svare. Da lurer han på om det er noe i veien. (kunne tatt med det i tråden) Anonymkode: 8c47d...c0e
annebanane Skrevet 5. desember 2019 #4 Skrevet 5. desember 2019 (endret) Noen søker stadig oppmerksomhet og bekreftelse. Da er det greit å si klart ifra at de skal slutte, etterfulgt av å ignorere så det slutter. Å svare gjør jo bare at han ser han kan fortsette. Endret 5. desember 2019 av Moonwalker 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #5 Skrevet 5. desember 2019 44 minutter siden, Moonwalker skrev: Noen søker stadig oppmerksomhet og bekreftelse. Da er det greit å si klart ifra at de skal slutte, etterfulgt av å ignorere så det slutter. Å svare gjør jo bare at han ser han kan fortsette. Da er det vel muligens det han gjør. Derfor maset om at hvis man ikke svarer så lurer han på om det er noe i veien🤔. Han dumpet meg, så ser ingen hensikt i at han skal ta så mye kontakt. Når jeg fortsatt sitter med følelser, ikke at han vet det, men ja. Anonymkode: 8c47d...c0e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #6 Skrevet 5. desember 2019 Jeg hadde sagt klart i fra om at «nå har du gjort det slutt, jeg anser forholdet som over og jeg ønsker ikke ha mer kontakt med deg nå.» Også hadde jeg rett og slett blokkert. Folk som skal drive å tviholde på folk etter å ha gjort det slutt er en uting. Med mindre man har felles barn som man må samarbeide om har man da ingen forpliktelse om kontakt med en eks. «Vi kan vel være venner» rett etter man har knust noens hjerte er jo bare respektløst. Han søker bekreftelse fra deg, og vil forsikre seg om at du ikke er over ham. Kanskje ha deg på gress i fall han angrer? Uansett - ikke vær redd for å blokkere. Anonymkode: 3dd96...522 8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #7 Skrevet 5. desember 2019 Han vil vel ha kontroll da? Anonymkode: 40766...57c 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #8 Skrevet 5. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sagt klart i fra om at «nå har du gjort det slutt, jeg anser forholdet som over og jeg ønsker ikke ha mer kontakt med deg nå.» Også hadde jeg rett og slett blokkert. Folk som skal drive å tviholde på folk etter å ha gjort det slutt er en uting. Med mindre man har felles barn som man må samarbeide om har man da ingen forpliktelse om kontakt med en eks. «Vi kan vel være venner» rett etter man har knust noens hjerte er jo bare respektløst. Han søker bekreftelse fra deg, og vil forsikre seg om at du ikke er over ham. Kanskje ha deg på gress i fall han angrer? Uansett - ikke vær redd for å blokkere. Anonymkode: 3dd96...522 Det sa jeg ifra om, og sa ble det stille til dagen etterpå, da fikk jeg "håper du får en fin dag🙂".. Svarte ikke på det.. Men hva er feks poenget hans med og prøve å forsikre seg om at jeg ikke er over han, med tanke på at han gjorde det slutt? Jeg lever livet mitt videre, selvfølgelig er det trist at det ble slutt, men det var ikke min avgjørelse. Så jeg tar dagene som det kommer. Men må jo selvfølgelig blokkere til slutt hvis det ikke stopper, har man en fin dag, så tikker det inn en melding og jeg blir i tvil, tenker på han, blir lei meg. Det vil jo aldri sorgeprossessen gå over. Det var hans valg og angrer han får han si det som det er, og jeg er ikke en han kan holde på gresset frem til han finner en ny feks. Han virker overlykkelig, og har så mange planer fremover, og det er vel for at jeg også skal tenke på han mer da, hva skal han, hvem skal han være med-men jeg tar ting litt for god fisk. Anonymkode: 8c47d...c0e 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9 Skrevet 5. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han vil vel ha kontroll da? Anonymkode: 40766...57c For hva? Frem til han finner en ny kvinne? Jeg forteller han aldri noe om meg, jeg er ganske kort og enkel med svarene, de gangene jeg har giddet å svart. Hører jeg noe idag eller ila helgen skal jeg være stille tenker jeg 🤔 Anonymkode: 8c47d...c0e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #10 Skrevet 5. desember 2019 Bare blokker og gå videre. Blir han sur når du spør hvorfor han tar kontakt er det hans problem, ikke ditt. Gidder han ikke svare kan han ha det så godt. Anonymkode: e7de4...762
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #11 Skrevet 5. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det sa jeg ifra om, og sa ble det stille til dagen etterpå, da fikk jeg "håper du får en fin dag🙂".. Svarte ikke på det.. Men hva er feks poenget hans med og prøve å forsikre seg om at jeg ikke er over han, med tanke på at han gjorde det slutt? Jeg lever livet mitt videre, selvfølgelig er det trist at det ble slutt, men det var ikke min avgjørelse. Så jeg tar dagene som det kommer. Men må jo selvfølgelig blokkere til slutt hvis det ikke stopper, har man en fin dag, så tikker det inn en melding og jeg blir i tvil, tenker på han, blir lei meg. Det vil jo aldri sorgeprossessen gå over. Det var hans valg og angrer han får han si det som det er, og jeg er ikke en han kan holde på gresset frem til han finner en ny feks. Han virker overlykkelig, og har så mange planer fremover, og det er vel for at jeg også skal tenke på han mer da, hva skal han, hvem skal han være med-men jeg tar ting litt for god fisk. Anonymkode: 8c47d...c0e Når det plager deg og føles alt annet enn hyggelig, så er det egentlig bare å blokkere først som sist. Ikke for å påføre ham noe, men rett og slett for å skjerme om sin egen tid og la sorgprosessen få lov til å gå sin gang. Anonymkode: f2794...9af 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #12 Skrevet 5. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her, 😂.. Du mener det er det han vil? Eller tenker du det? Som jeg skrev, noen ganger gidder jeg ikke svare. Da lurer han på om det er noe i veien. (kunne tatt med det i tråden) Anonymkode: 8c47d...c0e Jeg tror egentlig ikke det er det han vil, men du har jo muligheten nå. Eventuelt kok sammen en historie om en kjekk mann som sliter deg ut i helgene. Anonymkode: b5af6...d15
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #13 Skrevet 5. desember 2019 Han kødder bare med hode ditt. Han sjekker bare om du svarer og om du savner han. Ikke gidd å svar hva får du ut av det ? Ingenting. Du sitter bare å tenker og svarer på teite ting som gleder han. Anonymkode: 5ca83...215 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #14 Skrevet 5. desember 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det plager deg og føles alt annet enn hyggelig, så er det egentlig bare å blokkere først som sist. Ikke for å påføre ham noe, men rett og slett for å skjerme om sin egen tid og la sorgprosessen få lov til å gå sin gang. Anonymkode: f2794...9af Det er hyggelig og høre ifra ham, men når jeg ikke vet hans intensjoner er, blir man så usikker og lurer jo på hva det er han ønsker og oppnå med dette. Det er jo enten, angrer han, bekreftelse eller holder meg på gresset Anonymkode: 8c47d...c0e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #15 Skrevet 5. desember 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han kødder bare med hode ditt. Han sjekker bare om du svarer og om du savner han. Ikke gidd å svar hva får du ut av det ? Ingenting. Du sitter bare å tenker og svarer på teite ting som gleder han. Anonymkode: 5ca83...215 Du tenker det, at det er det han gjør? Skal han bare kose seg med at jeg savner han hvis han hadde fått høre det da? Da er han jo ganske ego syns jeg. Anonymkode: 8c47d...c0e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #16 Skrevet 5. desember 2019 Han vil ha deg usikker, holde på deg litt når det passer. Han vil ikke du skal finne deg ny, for han vil holde deg på gress til han finner seg ny Anonymkode: 40766...57c 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #17 Skrevet 5. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han vil ha deg usikker, holde på deg litt når det passer. Han vil ikke du skal finne deg ny, for han vil holde deg på gress til han finner seg ny Anonymkode: 40766...57c Får svare med et bilde av meg og en kompis han ikke kjenner til 😂. Da tror jeg det blir andre boller. Jeg har det jo som regel helt OK, og kan ha det fint etter vi har tekstet eller snakket i tlf også. Mens noen ganger blir han litt grinete og da blir jeg usikker ja. Det er jo slemt og holde på sånn han gjør, hvis det er for og 'holde' på meg frem til han finner seg ny. Hadde jo ikke forundret meg om han finner seg en ny før året er omme. Anonymkode: 8c47d...c0e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #18 Skrevet 5. desember 2019 Ts, vær så snill og ikke spekuler og kvern på hvorfor han sender slike meldinger. Uavhengig om det er fordi han ønsker oppmerksomhet eller en egoboost, who cares? Det sårer deg og det er poenget. Det forsinker DIN utvikling og DIN prosess om å komme deg videre. Så lenge du ikke blokkerer tenker jeg det er noe du liker ved det, og det er ikke bra. Med mindre han sender «jeg angrer på valget og vil forsøke på nytt» må du bare komme deg videre. Blokkerer du han har han sikkert andre måter å kontakte deg, DERSOM han vil. Menn er ikke så naturlig omsorgsfulle at de sender melding annenhver dag til en eks og spør hvordan det går. Send han en siste melding, hvor du sier klart ifra at dette tolerer du ikke, også blokkerer du han. Anonymkode: 74650...6e0 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #19 Skrevet 5. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts, vær så snill og ikke spekuler og kvern på hvorfor han sender slike meldinger. Uavhengig om det er fordi han ønsker oppmerksomhet eller en egoboost, who cares? Det sårer deg og det er poenget. Det forsinker DIN utvikling og DIN prosess om å komme deg videre. Så lenge du ikke blokkerer tenker jeg det er noe du liker ved det, og det er ikke bra. Med mindre han sender «jeg angrer på valget og vil forsøke på nytt» må du bare komme deg videre. Blokkerer du han har han sikkert andre måter å kontakte deg, DERSOM han vil. Menn er ikke så naturlig omsorgsfulle at de sender melding annenhver dag til en eks og spør hvordan det går. Send han en siste melding, hvor du sier klart ifra at dette tolerer du ikke, også blokkerer du han. Anonymkode: 74650...6e0 Er lett og spekulere og kverne på det, dessverre for meg😢. Jeg svarte på en melding idag, som jeg mottok igår. Da fikk jeg som svar "fult stress, snakkes snart". Da får ikke jeg lyst til og svare igjen senere hvis han sender melding eller ringer. For da er det kun når det passer han, skjønner jeg. Det er som du sier, han får jo enten si han angrer på valget sitt og vil gi det ett nytt forsøk. Og som du sier, menn er ikke så naturlig omsorgsfulle, så han har vel rett og slett en ond baktanke med og kontakte meg. Jeg trenger vel egentlig ikke svare på en melding etterpå med at jeg ikke tolerere dette heler, kan like gjerne være stille fra min side da, når det er han som skal styre løpet. Anonymkode: 8c47d...c0e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #20 Skrevet 5. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er lett og spekulere og kverne på det, dessverre for meg😢. Jeg svarte på en melding idag, som jeg mottok igår. Da fikk jeg som svar "fult stress, snakkes snart". Da får ikke jeg lyst til og svare igjen senere hvis han sender melding eller ringer. For da er det kun når det passer han, skjønner jeg. Det er som du sier, han får jo enten si han angrer på valget sitt og vil gi det ett nytt forsøk. Og som du sier, menn er ikke så naturlig omsorgsfulle, så han har vel rett og slett en ond baktanke med og kontakte meg. Jeg trenger vel egentlig ikke svare på en melding etterpå med at jeg ikke tolerere dette heler, kan like gjerne være stille fra min side da, når det er han som skal styre løpet. Anonymkode: 8c47d...c0e Jeg forstår at du lever på et lite håp, det er naturlig. Spesielt når han var parten som tok initiativ til å slå opp. Du vil gjerne være sammen med han, men akkurat nå så går det ikke. Jeg håper ikke du baserer det som er nå på et "kanskje". "Kanskje" burde ikke holde for noen. Jeg kan fortelle deg at jeg nesten er 100 % sikker på at han manipulerer deg. Som jeg nevnte, menn er ikke like naturlig omsorgsfulle som kvinner. Han bryr seg om deg, men slik som han holder på lyser ikke akkurat naturlig omsorg. Og jeg, som kvinne, kan være veldig glad i noen, men jeg spør ikke likevel vedkommende (min søster eller kusine, for eksempel) om hvordan de har det annen hver dag. Skjønner du? Og jeg reagerer på det du skriver om at han blir furt og truer med å slutte å kontakte deg når du reagerer på hans kontakt. Han vet akkurat hva slags knapper han skal trykke på. "Hun er fortsatt glad i meg, hvis jeg truer med å slutte å sende henne meldinger så får JEG overtaket. JEG får oppmerksomheten jeg vil ha". Han vet at du har følelser for han og vet at du vil hoppe om han sier det. Ikke bare vær stille, BLOKK han. Jeg har selv gjort det og vet hvor vanskelig det er, men det går bedre etter hvert. Som jeg også skrev, han kan kontakte deg på andre måter dersom han virkelig vil. Tenk på deg selv! Anonymkode: 74650...6e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå