Olifant Skrevet 29. mai 2005 #3 Skrevet 29. mai 2005 Det var ihvertfall vakre ord, noteres bak øret i tilfelle vi kan bruke den selv.
Miori Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2005 ja, det er den. Men skulle så gjerne hatt notene til den??? Ingen som tilfeldigvis har dem??? Eller vet hvor jeg kan få tak i dem?
Kristin S Skrevet 30. mai 2005 #5 Skrevet 30. mai 2005 Du kan få kjøpt notene på www.notpolen.com for 35kr! Driver å styrer med det samme selv på en annen sang. Er ikke bare bare det der!! =) Men der finner du den i allefall!
Miori Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2005 Du kan få kjøpt notene på www.notpolen.com for 35kr! Driver å styrer med det samme selv på en annen sang. Er ikke bare bare det der!! =) Men der finner du den i allefall! Men jeg nekter å gi fra meg personnummeret mitt på nett.... Og det skal de ha??? Så det ser ut til at jeg må kjøpe det i Sverige et sted... Har du kjøpt noe derfra?
Gjest Brud i fjor Skrevet 30. mai 2005 #7 Skrevet 30. mai 2005 Den sangen har jeg ikke hørt før, men det var en utrolig vakker tekst. Blir sikkert nydelig i bryllup.
Kristin S Skrevet 30. mai 2005 #9 Skrevet 30. mai 2005 Men jeg nekter å gi fra meg personnummeret mitt på nett.... Og det skal de ha??? Så det ser ut til at jeg må kjøpe det i Sverige et sted... Har du kjøpt noe derfra? Nei har ikke kjøpt noe derfra ennå, men skal gjøre det! Men måtte sende de en mail med de nødvendige tingene samt personnr. for vi har jo anderledes personnr. enn de i Sverige. (og sånn som vi har gikk ikke an å skrive inn) Men du får si ifra, så kan jo jeg i tilfelle kjøpe med de notene for deg også!
Miori Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #10 Skrevet 30. mai 2005 Jeg nekter som sagt å sende personnummeret mitt over nettet, i alle fall siden jeg ikke kjenner firmaet.. Men skal du kjøpe derfra kan du jo si til meg, så kan du jo heller få penger av meg??? Tusen takk i alle fall!!!!
Kristin S Skrevet 30. mai 2005 #11 Skrevet 30. mai 2005 Jepp! Jeg venter bare på mail fra de med passord og noe greier, så skal jeg fikse det. Men vet jo ikke når jeg får det. (regner med i løpet av i morra) Så jeg sier ifra ja! =)
Miori Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #12 Skrevet 30. mai 2005 Kjempe bra det Kristin! Setter jeg pris på....Hvilke sanger er det du skal ha noter til da?
Kristin S Skrevet 30. mai 2005 #13 Skrevet 30. mai 2005 Skal ha notene til "ett liv för mig" med The Real Group. Har lett i en evighet! Og nå er det under 3uker igjen til den store dagen, så da MÅ jeg ha det klart i løpet av et par dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå