lalela Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 Viktig med litt self love, så hva vil du si er din beste egenskap? 1
Gjest Krampus Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 Er flink til å underholde meg selv. Kjeder meg aldri.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #3 Skrevet 5. desember 2019 Jeg er raus. Det er kanskje min beste egenskap. Anonymkode: 2d374...f7c 1
Troverdigheten Skrevet 5. desember 2019 #4 Skrevet 5. desember 2019 Jeg trives veldig godt i eget selskap, så jeg slipper å plage andre fordi jeg kjeder meg.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #5 Skrevet 5. desember 2019 Jeg er snill og lojal. Anonymkode: ffc4b...d48
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #6 Skrevet 5. desember 2019 Ærlig I stedet for å kjefte snakker jeg på en tydelig måte Pålitelig Hører alltid på når noen skal si meg noe Snill Et ekte menneske Lyver aldri Står opp for meg selv Lar meg ikke kue Selvstendig Anonymkode: f7d21...6ce 1
Troverdigheten Skrevet 5. desember 2019 #7 Skrevet 5. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ærlig I stedet for å kjefte snakker jeg på en tydelig måte Pålitelig Hører alltid på når noen skal si meg noe Snill Et ekte menneske Lyver aldri Står opp for meg selv Lar meg ikke kue Selvstendig Anonymkode: f7d21...6ce Jeg vil nok legge til narsissistisk på den listen også. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #8 Skrevet 5. desember 2019 Jeg er morsom/har mye humor, samtidig som man kan snakke med meg om «alt». («Alt» i gåseøyne fordi jeg er litt bedre på temaer som «kona mi er utro» og «broren min har begått selvmord» enn «bremseskiver» og «Champions League». Men jeg kan godt heie på laget ditt sammen med deg, og da gjør jeg det med følelser 😅) Anonymkode: db6c8...1a5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9 Skrevet 5. desember 2019 Min evne til å alltid tenke positivt, uansett hva som skjer. Anonymkode: dc1cf...018
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #10 Skrevet 5. desember 2019 Rettferdig, (kanskje i meste laget noen ganger, må ha frem alle sidene av en sak.) Anonymkode: e220c...d51
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #11 Skrevet 5. desember 2019 At jeg foretrekker å gjøre noe, takler ikke passivitet. Så studier, karriere, trening, husarbeid, sosiale aktiviteter... har alltid vært et enkelt valg, og det jeg foretrekker å bruke tiden på. Anonymkode: 26b1e...59f
SPOCA Skrevet 5. desember 2019 #12 Skrevet 5. desember 2019 Omsorgsfull. Jeg bryr meg mye om andre og er opptatt av at andre skal ha det bra.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #13 Skrevet 5. desember 2019 Effektiv. Får ting gjort, fort og bra Anonymkode: 0fe2d...153
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #14 Skrevet 5. desember 2019 Jeg er en sosialt intelligent introvert som alltid greier å plassere meg selv litt på sidelinja uten at det blir påfallende, og jeg har derfor noen tiår med trening i å observere folk fra orkesterplass. Dette har gjort meg djevelsk god til å lese mennesker, forstå og forutse gruppedynamikk, forutse konflikter og plassere meg på riktig side, osv. Det er kanskje ikke en spesielt sjarmerende egenskap, men den er så nyttig at jeg vil si det er en av mine beste. Jeg er heldigvis snill også, så jeg skader ingen. Anonymkode: a244a...ac5
Gjest Lasox Skrevet 6. desember 2019 #15 Skrevet 6. desember 2019 God tråd! Ærlig Jeg er ærlig og sier som det er, men orker samtidig ikke krangel og når man er på «kanten» til at det skal bli krangel så blir man bare enige om at man er uenige om det er tilfellet (med den man prater/diskuterer med). Krangel har jeg hatt nok av med foreldrene mine når jeg var lite barn. Hyggelig Står opp for meg selv og mine meninger. Effektiv. Får ting unnagjort når det trengs. Rettferdig. Klarer ofte å se fra forskjellige vinkler på syn om èn enkelt sak der hvor to personer er uenige. Omsorgsfull
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #16 Skrevet 6. desember 2019 Reflektert og kunnskapsrik. Følger med i timen! Anonymkode: cf9a9...911
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #17 Skrevet 6. desember 2019 Det er mange egenskaper jeg mangler, jeg er ikke så tøff eller flink, men jeg vil påstå jeg er seig som faen Uansett hva som skjer krummer jeg nakken og går på med godt humør. Det synes jeg er en god egenskap. Anonymkode: 470c1...d13
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #18 Skrevet 6. desember 2019 Jeg er en skikkelig husmor. Anonymkode: dc71f...52d
_nubbenella Skrevet 6. desember 2019 #19 Skrevet 6. desember 2019 Eg er relativt morsom og får mine nærmeste til å le.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå