Gå til innhold

Kan jeg bruke denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg bruke denne i begravlelse? 

72864556-2817-4684-A50E-DA0B44EA2D88.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 59282...cdb

• Liker 1
Skrevet

Om du har sort strømpebukse under, så kan du helt fint bruke denne :) 

Anonymkode: d5fbd...67a

• Liker 4
Skrevet

Sort strømpebukse og penere sko. 

Anonymkode: 654bf...45f

• Liker 5
Skrevet

Nei, den er altfor tettsittende.

Anonymkode: aaf3a...0c8

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, den er altfor tettsittende.

Enig. Alle vet at i kirka skal man se ut som ballonger.

Anonymkode: e29d7...382

• Liker 9
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Alle vet at i kirka skal man se ut som ballonger.

Anonymkode: e29d7...382

Trenger ikke se ut som en ballong. Det finnes en mellomting. I kirken kler man seg anstendig.

Skrevet

Er man over 25 år burde man kle seg litt mer classy, den er litt "ung". Med strømpebuse og en jakke så blir den bra.

Anonymkode: 0a4fc...e80

• Liker 3
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke se ut som en ballong. Det finnes en mellomting. I kirken kler man seg anstendig.

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er man over 25 år burde man kle seg litt mer classy, den er litt "ung". Med strømpebuse og en jakke så blir den bra.

Dere tar feil. Dette kan være et ganske pent og anstendig begravelsesantrekk dersom man har riktig tilbehør. 

• Liker 4
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere tar feil. Dette kan være et ganske pent og anstendig begravelsesantrekk dersom man har riktig tilbehør. 

En går mest mulig enkelt kledd i en begravelse. En bruker ikke annet enn veske og sko til kjolen.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En går mest mulig enkelt kledd i en begravelse. En bruker ikke annet enn veske og sko til kjolen.

Mener du virkelig at man ikke engang kan gå med små perleøredobber, forlovelses- eller giftering? 

Anonymkode: a8d9f...26c

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mener du virkelig at man ikke engang kan gå med små perleøredobber, forlovelses- eller giftering? 

Anonymkode: a8d9f...26c

Små perleøredobber og perlehalsbånd går fint. Gifteringer ser jeg ikke på som smykker.

Skrevet
På 6.12.2019 den 0.25, AnonymBruker skrev:

Kødder du? Kjolen er enkel, nøytral, pen og tekkelig som bare det. Dette er ikke en kjole med "aldersgrense". 

På 6.12.2019 den 0.21, AnonymBruker skrev:

Så lenge man ikke kjøper den to størrelser for liten er kjolen anstendig nok i massevis. 

Anonymkode: ce0e6...dee

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er tenåring kan den godtas. 

Anonymkode: 82db4...166

Skrevet

Jeg ville aldri gått i en slik kjole i begravelse. (Ikke på jobb heller. ) Jeg har heller aldri sett lignende antrekk i begravelse, og jeg har vært i en god del. 

Dersom du ikke har en passende kjole eller et passende skjørt kan du helt fint gå i en pen bukse (ikke jeans). 

• Liker 1
Skrevet

Du kan fint bruke den i begravelse, så sant du har kjolen i en str som passer deg, så den ikke er altfor trang. Hadde ikke stusset om noen kom i begravelse i denne. Den er jo tilknappet i halsen. Kleskoden i begravelse er ikke så streng, så lenge man har mørke nøytrale plagg som ikke er for skrikete eller sexy. 

Anonymkode: ca9a0...f84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...