AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 Dette er sikkert et dumt spørsmål men Hvis jeg kjøper Juleskinke kokt (f.eks den fra firstprice) kan jeg bare skjære skiver av den da og steke i stekepanne? eller må jeg gjøre noe mer/ noe annerledes? Anonymkode: 907bf...b2b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #3 Skrevet 5. desember 2019 Du kan gratinere den. Det er veldig godt. Google svensk julskinka, så får du opp masse forslag om hvordan. Dette er typisk på det svenske julbordet! Anonymkode: 0da48...4bd
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2019 #4 Skrevet 5. desember 2019 (endret) 3 timer siden, LittDiva skrev: Du lan spise den som den er. Nettopp. Den er jo kokt. Godt som pålegg eller lett varmet i skiver i ovn til middag med tilbehør man liker. Endret 5. desember 2019 av Jerry Lee
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #5 Skrevet 5. desember 2019 ja, du kan dele den i skiver å steke i panne, eller i ovn Siden den allerede er kokt, så trenger du ikke steke lenge, mer bare varme den opp. Eller du kan servere den kald! Du kan også skjære opp i terninger, og koke i lapskaus/suppe! Altså: du MÅ ikke gjøre noe annerledes, men du KAN gjøre omtrent akkurat hva du vil 😄 Anonymkode: 9b5c1...135 2
Jerry Lee Skrevet 5. desember 2019 #6 Skrevet 5. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja, du kan dele den i skiver å steke i panne, eller i ovn Siden den allerede er kokt, så trenger du ikke steke lenge, mer bare varme den opp. Eller du kan servere den kald! Du kan også skjære opp i terninger, og koke i lapskaus/suppe! Altså: du MÅ ikke gjøre noe annerledes, men du KAN gjøre omtrent akkurat hva du vil 😄 Anonymkode: 9b5c1...135 Til lapskaus og suppe høres flott ut.
Pal Fungi Skrevet 5. desember 2019 #7 Skrevet 5. desember 2019 Ertestuing er et must til juleskinke synes nå jeg
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #8 Skrevet 5. desember 2019 Min favoritt er å steke den i skiver, med rødløk, epleskiver og grønnsaker. Rødløken og eplene lager en fantastisk glasur, som setter så god smak på retten. Anonymkode: cdd84...1f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå