AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 Mamma er kronisk syk, hun har vært syk i over 20 år. Helsetilstanden hennes varierer en del, fra at hun fungerer helt greit til at hun havner på sykehuset. I forrige uke ble det verre og hun har ligget på intensiven siden helga. De regner med å flytte henne til "vanlig" medisinsk avdeling i morgen eller fredag. Dette er ikke første gang og er nok ikke siste heller. Vi kjenner "gangen" i det og regner med at hun er hjemme i løpet av neste uke. Jeg hadde bursdag i går. Ingen i familien gratulerte meg med dagen. Jeg var sammen med både mormor og pappa på sykehuset og de lot til å ha glemt at jeg hadde bursdag. Jeg fikk heller ikke gratulasjoner fra andre familiemedlemmer. Det er sårt og jeg føler meg litt barnslig som er lei meg på grunn av det, men sånn er det. Jeg føler meg liten og usynlig. Åpenbart bryr de seg ikke om meg til tross for at jeg stiller opp masse for mamma (og pappa), mye mer enn broren min som bor utenlands og naturlig nok ikke har samme mulighet, og det er ikke en god følelse. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men måtte bare lufte tankene jeg sitter med med noen.... Anonymkode: a7b83...b66 12
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 Gratulerer med gårsdagen.🥳 skjønner at du ble lei deg. klem❤️ Anonymkode: bed46...56e 23
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #3 Skrevet 5. desember 2019 Da skjønner jeg at du blir lei deg. Uansett om moren din er syk, så er vel resten av familien oppegående. Og man glemmer ikke sin datter/ barnebarns bursdag Anonymkode: ecc61...e7f 16
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #4 Skrevet 5. desember 2019 Vært i samme case i år. I motsetning til deg tenker jeg ikke at de ikke bryr seg. De er opptatt med egen sykdom. Anonymkode: 87a70...fcd 1
Trøndere1 Skrevet 5. desember 2019 #5 Skrevet 5. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mamma er kronisk syk, hun har vært syk i over 20 år. Helsetilstanden hennes varierer en del, fra at hun fungerer helt greit til at hun havner på sykehuset. I forrige uke ble det verre og hun har ligget på intensiven siden helga. De regner med å flytte henne til "vanlig" medisinsk avdeling i morgen eller fredag. Dette er ikke første gang og er nok ikke siste heller. Vi kjenner "gangen" i det og regner med at hun er hjemme i løpet av neste uke. Jeg hadde bursdag i går. Ingen i familien gratulerte meg med dagen. Jeg var sammen med både mormor og pappa på sykehuset og de lot til å ha glemt at jeg hadde bursdag. Jeg fikk heller ikke gratulasjoner fra andre familiemedlemmer. Det er sårt og jeg føler meg litt barnslig som er lei meg på grunn av det, men sånn er det. Jeg føler meg liten og usynlig. Åpenbart bryr de seg ikke om meg til tross for at jeg stiller opp masse for mamma (og pappa), mye mer enn broren min som bor utenlands og naturlig nok ikke har samme mulighet, og det er ikke en god følelse. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men måtte bare lufte tankene jeg sitter med med noen.... Anonymkode: a7b83...b66 Forventer voksne folk oppmerksomhet rundt Egen bursdag ? Jeg husker nesten ikke når jeg har bursdag. Gratulasjoner og feiring hører barndommen til. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #6 Skrevet 5. desember 2019 4 minutter siden, Trøndere1 skrev: Forventer voksne folk oppmerksomhet rundt Egen bursdag ? Jeg husker nesten ikke når jeg har bursdag. Gratulasjoner og feiring hører barndommen til. enig Anonymkode: 87a70...fcd 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #7 Skrevet 5. desember 2019 11 minutter siden, Trøndere1 skrev: Forventer voksne folk oppmerksomhet rundt Egen bursdag ? Jeg husker nesten ikke når jeg har bursdag. Gratulasjoner og feiring hører barndommen til. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: enig Anonymkode: 87a70...fcd Uenig. Man har liksom én dag i året som er ens eget. Man kan ikke noe for at det kan være litt trist, når den kommer og går, uten at tenkt på deg. Man kan jo ikke forvente en hilsen fra alle, men det kan føles sårt når ikke en eneste husker. Anonymkode: cd266...a3c 42
Trøndere1 Skrevet 5. desember 2019 #8 Skrevet 5. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Uenig. Man har liksom én dag i året som er ens eget. Man kan ikke noe for at det kan være litt trist, når den kommer og går, uten at tenkt på deg. Man kan jo ikke forvente en hilsen fra alle, men det kan føles sårt når ikke en eneste husker. Anonymkode: cd266...a3c Sånne følelse har ikke æ. Alle slags feiringer får man ta når man er barn. Voksenlivet e arbeid og plikter. Ikke tant å fjas å morsomhet.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9 Skrevet 5. desember 2019 4 minutter siden, Trøndere1 said: Sånne følelse har ikke æ. Alle slags feiringer får man ta når man er barn. Voksenlivet e arbeid og plikter. Ikke tant å fjas å morsomhet. Du er sikkert morsom å ha med på fest. Anonymkode: e0f75...631 45
Måbarefåsiat... Skrevet 5. desember 2019 #11 Skrevet 5. desember 2019 (endret) 11 minutter siden, Trøndere1 said: Sånne følelse har ikke æ. Alle slags feiringer får man ta når man er barn. Voksenlivet e arbeid og plikter. Ikke tant å fjas å morsomhet. Nei, men ts har sånne følelser. Og det skal man respektere. Jeg forstår godt at du ble lei deg, ts. Gratulerer med i går 🍰 Endret 5. desember 2019 av Måbarefåsiat... 21
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #12 Skrevet 5. desember 2019 Gratulerer!! Det kunne nok skjedd meg også - men i motsetning til deg hadde jeg sagt "jeg har bursdag i dag!!" så bare måtte de gratulerer meg. Anonymkode: fe7b7...35b 8
Trøndere1 Skrevet 5. desember 2019 #13 Skrevet 5. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er sikkert morsom å ha med på fest. Anonymkode: e0f75...631 Nei.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #14 Skrevet 5. desember 2019 Gratulerer med gårsdagen, ts! 🎂 De hadde nok fokus helt andre steder. Jeg skjønner godt at det var sårt å bli glemt. Men du, ikke vær et «offer». Krev plassen din. Som hun lenger opp her, som skrev at dette kunne ha skjedd henne også, men at hun ville ha sagt ifra at hei, jeg har bursdag i dag! Anonymkode: 97d0a...a3e 8
Måneskinn Skrevet 5. desember 2019 #15 Skrevet 5. desember 2019 2 timer siden, Trøndere1 skrev: Sånne følelse har ikke æ. Alle slags feiringer får man ta når man er barn. Voksenlivet e arbeid og plikter. Ikke tant å fjas å morsomhet. Fy for en stusselig holdning. Alle fortjener en feiring av dagen sin! Voksenlivet er ikke bare arbeid og plikter. Det er hygge, vennskap, familie, feiring og moro også 😄 ALLE har krav på å få feiret sin bursdag, uansett hvor gammel man er. Vil man selv ikke feire den er det helt ok - men til ts: jeg syns det er trist at ingen husket på dagen din! Du fortjener en ordentlig feiring OG at noen husker på deg med å gratulere deg å tenke på deg. Jeg selv har opplevd at venner og andre heller ikke husker bursdag og jeg syns det er superkjipt! skjønner deg utrolig godt. Håper du ved anledning kan gi deg selv noe fint og kose deg og tenke at du absolutt fortjener en feiring og at noen husker på deg ❤️ 8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #16 Skrevet 5. desember 2019 2 timer siden, Trøndere1 skrev: Sånne følelse har ikke æ. Alle slags feiringer får man ta når man er barn. Voksenlivet e arbeid og plikter. Ikke tant å fjas å morsomhet. Tristesen😢😂 TS, jeg skjønner det er en kjip følelse, voksen eller ei! Man trenger ikke feires med tjo og hei som voksen, men noe oppmerksomhet på dagen er da helt normalt i de fleste liv, så ikke bry deg for mye om surpompene her inne... Det er helt lov å kjenne på følelsene du har, bare ikke gjør det til en stor greie. Dess mer du grubler på det, dess verre blir det😅 Anonymkode: 50256...cbf
Troverdigheten Skrevet 5. desember 2019 #17 Skrevet 5. desember 2019 10 timer siden, Trøndere1 skrev: Forventer voksne folk oppmerksomhet rundt Egen bursdag ? Jeg husker nesten ikke når jeg har bursdag. Gratulasjoner og feiring hører barndommen til. Det er ikke andres skyld at du er dement. 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #18 Skrevet 5. desember 2019 Føler med deg! 😘 Hadde samme følelsen i år (faktisk 40årsdag tilogmed!), men der var det ingen unnskyldninger for at det skulle være glemt, annet enn at de faktisk må ha glemt det.. Litt kjedelig å gå hele dagen, og så innse at man ikke blir tenkt på... Stor klem til deg, ts, og gratulerer med vel overstått! ❤️ Anonymkode: 3c497...02b 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #19 Skrevet 5. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler med deg! 😘 Hadde samme følelsen i år (faktisk 40årsdag tilogmed!), men der var det ingen unnskyldninger for at det skulle være glemt, annet enn at de faktisk må ha glemt det.. Litt kjedelig å gå hele dagen, og så innse at man ikke blir tenkt på... Stor klem til deg, ts, og gratulerer med vel overstått! ❤️ Anonymkode: 3c497...02b Uff🙈💔Var det andre utenom familie som husket det da?❤️ Anonymkode: fe7b7...35b
Trøndere1 Skrevet 5. desember 2019 #20 Skrevet 5. desember 2019 11 timer siden, Måbarefåsiat... skrev: Nei, men ts har sånne følelser. Og det skal man respektere. Jeg forstår godt at du ble lei deg, ts. Gratulerer med i går 🍰 No bli æ sikkert halshugd men æ spør da. Blir voksne folk lei seg ? Jeg har ikke vært lei meg siden barneskolen sikkert. Kansje En sammenheng med litt følelsesløst liv generelt men. Voksne mannfolk lei sæ ? Det e en ting æ ikke skjønne. Forbanna sint å rasende skjønne æ. Men ikke lei sæ 🙈🙈 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå