AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #1 Skrevet 4. desember 2019 Hei, prøvd et år og skal på utredning i januar. Jeg har ikke spurt legen hva den utredningen går ut på. Har tatt blodprøver. Men hva gjør man på utredning på sykehus? Og dere som har tatt medisin, er det for å få eggløsning? Jeg har så uregelmessig mensen, er det noe man kan få regelmessig med medisin? Jeg er også overvektig, så sa til legen at jeg er redd for at det er derfor jeg ikke har blitt gravid, og at legen skal bare si det uten å utrede. Men legen sa at det blir ikke å skje. Men er fortsatt redd for det. Og er usikker på meg selv, så samboeren min skal være med på timen. Så jeg føler meg mer trygg. er det noen som har noen erfaringer med å være overvektig og vært på utredning? Anonymkode: e6c0e...82b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 Hei! På min første time så snakket vi først om syklusen min (veldig ustabil), så om vekten (veide 92kg), så snakket vi om samboeren som må ta sædprøve. det ble også tatt innvendig ultralyd hvor gyn fant ut at jeg har pcos. fikk metformin (diabetes 2 medisin, som kan hjelpe kvinner med pcos ned i vekt. jeg har nå stått på metformin i 3 måneder og kommet ned på 79kg 😊 fikk også letrozol for å få eggløsning og tabeller jeg ikke husker navnet på i farten for å få igang mens 😊 lykke til 😊 Anonymkode: 3320b...1f1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #3 Skrevet 5. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! På min første time så snakket vi først om syklusen min (veldig ustabil), så om vekten (veide 92kg), så snakket vi om samboeren som må ta sædprøve. det ble også tatt innvendig ultralyd hvor gyn fant ut at jeg har pcos. fikk metformin (diabetes 2 medisin, som kan hjelpe kvinner med pcos ned i vekt. jeg har nå stått på metformin i 3 måneder og kommet ned på 79kg 😊 fikk også letrozol for å få eggløsning og tabeller jeg ikke husker navnet på i farten for å få igang mens 😊 lykke til 😊 Anonymkode: 3320b...1f1 Takk for svar Fikk du de medisinene på første time? Anonymkode: e6c0e...82b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #4 Skrevet 5. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Fikk du de medisinene på første time? Anonymkode: e6c0e...82b Ja 😊 Anonymkode: 3320b...1f1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #5 Skrevet 5. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja 😊 Anonymkode: 3320b...1f1 Så har jeg att oppfølging med innvendig ul hver syklus på cd13 for å ser om det har blitt noen modne follikkler. Anonymkode: 3320b...1f1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #6 Skrevet 5. desember 2019 Er så spent på utredningen. Så mange tanker Anonymkode: e6c0e...82b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå