Tanuki Skrevet 8. desember 2019 #21 Del Skrevet 8. desember 2019 57 minutter siden, AnonymBruker said: Smakte du på hund også? Det har jeg skikkelig lyst til å prøve den dagen jeg skal til Asia. Anonymkode: Veldig morsom du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #22 Del Skrevet 9. desember 2019 11 timer siden, Tanuki skrev: Veldig morsom du. Hæ? Nei jeg er faktisk seriøs? Har faktisk veldig lyst å prøve hund, fordi det er et kjøtt vi i alle fall ikke får tak i Norge. Anonymkode: 207cc...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 10. desember 2019 #23 Del Skrevet 10. desember 2019 På 8.12.2019 den 23.07, AnonymBruker skrev: Smakte du på hund også? Det har jeg skikkelig lyst til å prøve den dagen jeg skal til Asia. Anonymkode: 207cc...584 Da må du dra til riktig sted. Jeg vet ikke hvordan det er i resten av Asia, men i Kina er det bare i provinsene i sør det spises hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #24 Del Skrevet 10. desember 2019 3 timer siden, Hulderen skrev: Da må du dra til riktig sted. Jeg vet ikke hvordan det er i resten av Asia, men i Kina er det bare i provinsene i sør det spises hund. Tenkte mer på Japan, det er helst dit jeg vil reise. Men selvsagt, Kina er også på lista. Anonymkode: 207cc...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 10. desember 2019 #25 Del Skrevet 10. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte mer på Japan, det er helst dit jeg vil reise. Men selvsagt, Kina er også på lista. Anonymkode: 207cc...584 Spiser de hund i Japan? I følge Wikipedia er det Kina, Korea og Vietnam i Asia som spiser hund, i tillegg til noen afrikanske land. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Hundekjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #26 Del Skrevet 10. desember 2019 10 timer siden, Hulderen skrev: Spiser de hund i Japan? I følge Wikipedia er det Kina, Korea og Vietnam i Asia som spiser hund, i tillegg til noen afrikanske land. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Hundekjøtt Jeg vet ikke Håpte på det siden det er helst dit jeg vil reise. Men skal vel til Kina en dag også. Anonymkode: 207cc...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå