Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget for en god tid tilbake at jeg hadde sluttet å drømme. Ingen forventninger, ingen dagdrømmer. Og det var egentlig en trist oppdagelse. Jeg er ikke depressiv, men kanskje veldig praktisk. Det som ikke er mulig, er heller ingen vits i å drømme om. Jeg har fundert veldig mye på dette etterpå. Kanskje er jeg ikke flink nok til å kreve plass til meg selv i mitt eget liv. Ikke på jobb, og iallefall ikke hjemme. Så kanskje jeg bare må gjøre plass for drømmer? Har til og med søkt hjelp på Tarot sider. For å få hjelp til å finne «veien» min. Jeg føler at jeg har stått i et veikryss lenge, og aner ikke hvilken vei jeg skal gå. Og er det dette som stenger for drømmene?
Synspunkt?

Anonymkode: 58074...f64

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som hjelper meg til å huske det jeg har drømt er at før jeg legger meg sier jeg til meg selv at i natt skal jeg huske drømmen.

Et annet tips kan være meditasjon eller få drømmefanger ?

Anonymkode: f7367...ad5

Skrevet

Noen drømmer mer enn andre.. Jeg er en av de som drømmer mye selv etter fylt 30.

Dagdrømme kan alle gjøre, om det så er å drømme om å få en ny sofa, eller hilse på en kjent person.

Hvorfor føler du at du må drømme på natten og dagdrømme på dagen? Jeg tror dette vil føre til svar om du fokuserer på dette på en annen måte. Vil du ha dagdrømmer fordi alle andre har det? Har du ikke dagdrømmer fordi du har alt du ønsker deg? Drømmer du lite på natten fordi du ikke har problemer i våken tilstand? Hvorfor ønsker du å drømme?

Anonymkode: 4e846...05a

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen drømmer mer enn andre.. Jeg er en av de som drømmer mye selv etter fylt 30.

Anonymkode: 4e846...05a

Man drømmer da hele livet, uavhengig av alder. 

Skrevet

snakker du om drømmer som i ambisjoner og luftslott, eller å drømme mens man sover? vesentlig forskjell der.

Anonymkode: 3eb46...5f9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...