Gjest Jan_45 Skrevet 6. desember 2019 #41 Skrevet 6. desember 2019 Jeg bruker kondom ved tilfeldige relasjoner, ved ONS osv. Sånn sett så gir kondomen et ekstra "kick" og underbygger det tilfeldige i relasjonen. Kombinert med at jeg trekker den av før jeg spruter over partnerens ansikt, munn eller kropp så blir jeg faktisk kåt og ekstra hard av å bruke kondom.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #42 Skrevet 6. desember 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde dama kommet til meg og sagt at fra nå av så blir det kun sex med kondom så hadde vi sikker ikke hatt sex halvparten så mye.. Utenfor forhold så brukte jeg selvfølgelig men det va ikke noe jeg likte. Anonymkode: 434b7...2bb Hvis mannen hadde kommet til meg og sagt at fra nå av skal det kun være sex uten kondom så hadde vi ikke hatt sex i det hele tatt. Anonymkode: 0ef71...d9d 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #43 Skrevet 6. desember 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis mannen hadde kommet til meg og sagt at fra nå av skal det kun være sex uten kondom så hadde vi ikke hatt sex i det hele tatt. Anonymkode: 0ef71...d9d Hvorfor siterer du meg? Anonymkode: 434b7...2bb
Gjest Warrior Skrevet 6. desember 2019 #44 Skrevet 6. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis mannen hadde kommet til meg og sagt at fra nå av skal det kun være sex uten kondom så hadde vi ikke hatt sex i det hele tatt. Anonymkode: 0ef71...d9d Et forhold uten sex går i alle fall ikke😂😬
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #45 Skrevet 6. desember 2019 3 minutter siden, Kvelertak skrev: Et forhold uten sex går i alle fall ikke😂😬 Hvis du hadde møtt en dame som du ellers likte godt men som hadde nektet å bruke prevensjon, ville det ha vært kroken på døra? Eller hadde du gått rett på sterilisering? Jeg skjønner jo av tonen til de fleste andre her at det hadde vært kort prosess. Anonymkode: 0ef71...d9d
Gjest Warrior Skrevet 7. desember 2019 #46 Skrevet 7. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du hadde møtt en dame som du ellers likte godt men som hadde nektet å bruke prevensjon, ville det ha vært kroken på døra? Eller hadde du gått rett på sterilisering? Jeg skjønner jo av tonen til de fleste andre her at det hadde vært kort prosess. Anonymkode: 0ef71...d9d Kondom. Synes det er en fin ting, og ikke noe «kjenner ingenting, får ikke til å komme med kondom». Digg med kondom også.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #47 Skrevet 7. desember 2019 Dere som ikke bruker kondom og sier dere er teste, herpes testes man ikke for, er ikke alltid det slår ut på test om man skulle teste heller. Anonymkode: 96fab...3b0 1
blaffen Skrevet 8. desember 2019 #48 Skrevet 8. desember 2019 Håper dere som sliter med kondombruken er klar over at kondomer finnes i flere størrelser og utforminger. Kanskje det bare er snakk om å bytte merke eller modell? Selv byttet jeg fra rfsu til durex, som er 3mm bredere. 3mm er bare såvidt mer enn ikkeno men for meg var det forskjellen på 'ubehaglig trang' og 'helt grei'. Prøvde meg på den ekstra tynne varianten men den var ikke dama begeistret for(hun kjente for lite) så da gikk vi for en modell med nupper/riller. Ja også litt glidekrem i reserve siden det glidemiddelet som følger med kondomet kan være utilstrekkelig.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #49 Skrevet 8. desember 2019 Hvorfor heller ikke bruke sleeve istedet for kondom? Da får jo tross alt dama noe ut av samleiet også. Er mye deiligere også, fordi sleeven presser godt rundt kuken når man går ut og inn av dama. Det føles trangere og dama blir mere fylt opp. Anonymkode: b262f...aa2
Doroline Skrevet 9. desember 2019 #50 Skrevet 9. desember 2019 På 8.12.2019 den 15.56, AnonymBruker skrev: Hvorfor heller ikke bruke sleeve istedet for kondom? Da får jo tross alt dama noe ut av samleiet også. Er mye deiligere også, fordi sleeven presser godt rundt kuken når man går ut og inn av dama. Det føles trangere og dama blir mere fylt opp. Anonymkode: b262f...aa2 Dette var nytt. Hva er sleeve?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå