Gjest Warrior Skrevet 4. desember 2019 #1 Skrevet 4. desember 2019 De som sier de ikke kjenner noe og får ikke til å komme med kondom. Hva faen? Er det bare noe enkelte sier for å få knulle uten? Det er da like digg med kondom.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #2 Skrevet 4. desember 2019 Tror det bare er noe de sier. Men det er forskjell på kondomer. Helt vanlige glatte er nedtur. Men det finnes de som er med ribber og dotter og ulike glidemidler som øker nytelsen😉 Noen av de er riktignok ganske dyre da🙈 Anonymkode: 843b3...844 1
isw Skrevet 4. desember 2019 #3 Skrevet 4. desember 2019 Det er godt med sex med kondom også. Men det er jo bedre og gir enda mer nærhet uten. Uten at det oppveier risiko for sykdommer hvis man ikke kjenner hverandre godt. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #4 Skrevet 4. desember 2019 Selvsagt kjenner man noe, men det kan nesten ikke sammenlignes. Forskjellen på sex med og uten kondom er like stor som forskjellen fra onani til sex med kondom synes jeg. Anonymkode: b5e3e...6a3 3
Gjest Warrior Skrevet 4. desember 2019 #5 Skrevet 4. desember 2019 8 minutter siden, isw skrev: Det er godt med sex med kondom også. Men det er jo bedre og gir enda mer nærhet uten. Uten at det oppveier risiko for sykdommer hvis man ikke kjenner hverandre godt. Selvfølgelig best uten, men det høres merkelig ut at det er så stor forskjell for noen at de ikke kjenner noe og ikke får til å komme. Hvordan er det mulig liksom.
isw Skrevet 4. desember 2019 #6 Skrevet 4. desember 2019 2 minutter siden, Kvelertak skrev: Selvfølgelig best uten, men det høres merkelig ut at det er så stor forskjell for noen at de ikke kjenner noe og ikke får til å komme. Hvordan er det mulig liksom. Jeg husker da jeg var 18 og nervøs, så greide jeg såvidt å holde den oppe med kondom og i alle fall ikke å komme. Men det skyldtes nok mest nervøsitet. 1
blaffen Skrevet 4. desember 2019 #7 Skrevet 4. desember 2019 Puling er best uten dong! Men det er mye bedre å pule med dong enn å ikke pule i det hele tatt! ;) 7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #8 Skrevet 4. desember 2019 Det er noe helt eget å kjenne hud mot hud. Såpass følsomt er penishodet (glans) at det er ekstra deilig når du får kjenne på henne innvendig uten kondom. Anonymkode: 447b7...f4e 1
Jævla fyllekalas ! Skrevet 5. desember 2019 #9 Skrevet 5. desember 2019 5 timer siden, Kvelertak skrev: De som sier de ikke kjenner noe og får ikke til å komme med kondom. Hva faen? Er det bare noe enkelte sier for å få knulle uten? Det er da like digg med kondom. Jeg hater kondomer det er noe forbanna møkk, kjører så og si alltid uten, det eneste minuset med det er at jeg ofte må til legen for å sjekke meg for kjønnssykdommer .... Jeg kjenner nesten ikke noe med kondom, det er ikke bare noe jeg sier, det er reelt 👍 1
Jr.Garcon Skrevet 5. desember 2019 #10 Skrevet 5. desember 2019 7 timer siden, Kvelertak skrev: De som sier de ikke kjenner noe og får ikke til å komme med kondom. Hva faen? Er det bare noe enkelte sier for å få knulle uten? Det er da like digg med kondom. At det er like digg med som uten er jeg ca 100% uenig i 😅. Hvis sex uten er 10/10, så kan jeg strekke meg til at sex med kondom er 2/10. Hvorfor skulle de juge om det da, hvis det uansett er som du sier - like digg med som uten. ? Jeg har kun sex med fast partner, og etter begge har testet seg så vil et sexliv basert på kondombruk være helt uinteressant for min del. 1
OnFire Skrevet 5. desember 2019 #11 Skrevet 5. desember 2019 Det er jo ikke like digg med kondom, og kondom har vært et problem for meg. Men heller med kondom enn null sex. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #12 Skrevet 5. desember 2019 Jeg synes i utgangspunktet kondom funker greit, men etter få minutter har jeg så mye precum, at det blir glattere inni kondomet enn utenpå. Og blir følsomheten helt elendig. Anonymkode: ba481...68c
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #13 Skrevet 5. desember 2019 Jeg er jente og takler ikke tanken på sex med kondom, det føles ikke på samme måte i det hele tatt. Mye bedre å ha sex uten kondom! Nå har jeg riktignok fast partner da. Anonymkode: cb985...db7 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #14 Skrevet 5. desember 2019 Sex med kondom er helt ok, men spruten skal jeg ha uten kondom! Anonymkode: 727ef...3e5
Sphere Skrevet 5. desember 2019 #15 Skrevet 5. desember 2019 Må bare innrømme at det er stor forskjell for min del.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #16 Skrevet 5. desember 2019 10 hours ago, Jævla fyllekalas ! said: Jeg hater kondomer det er noe forbanna møkk, kjører så og si alltid uten, det eneste minuset med det er at jeg ofte må til legen for å sjekke meg for kjønnssykdommer .... Jeg kjenner nesten ikke noe med kondom, det er ikke bare noe jeg sier, det er reelt 👍 Så det er ikke et minus at du kan bli ufrivillig pappa? Anonymkode: 7b036...cd9 6
Jævla fyllekalas ! Skrevet 5. desember 2019 #17 Skrevet 5. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det er ikke et minus at du kan bli ufrivillig pappa? Anonymkode: 7b036...cd9 Det er en sjanse jeg har valgt og ta.
Hr. Aktiv Skrevet 5. desember 2019 #18 Skrevet 5. desember 2019 Jeg merker ingen stor forskjell annet enn når jeg kommer. Da "butter" det litt imot og til slutt renner det over ved skaftet og nedover ballene og innsiden av lårene.
Fysikeren Skrevet 5. desember 2019 #19 Skrevet 5. desember 2019 16 timer siden, Kvelertak skrev: De som sier de ikke kjenner noe og får ikke til å komme med kondom. Hva faen? Er det bare noe enkelte sier for å få knulle uten? Det er da like digg med kondom. Nei. Jeg kommer ikke med kondom. Sue me. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #20 Skrevet 5. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jente og takler ikke tanken på sex med kondom, det føles ikke på samme måte i det hele tatt. Mye bedre å ha sex uten kondom! Nå har jeg riktignok fast partner da. Anonymkode: cb985...db7 Jeg er dame og foretrekker sex med kondom. Mye mer hygienisk. Så forskjellige kan man altså være. Anonymkode: 0ef71...d9d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå