Hengebuksvinet Skrevet 4. desember 2019 #1 Skrevet 4. desember 2019 For en stund siden ble hun buet ut av et arrangement, der hun engasjerte seg i kampen mot narkotika. Nå blir hun slaktet for julepynten sin. Jeg synes heller ikke den var oppsiktsvekkende flott, men klarer ikke å se at den var skummel. Og synes vel heller ikke det er galt å dele video av den uten å fylle opp huset med gjester. Er det greit å nedvurdere alt damen gjør, bare fordi hun er gift med ...? 5
Horten Market Skrevet 4. desember 2019 #2 Skrevet 4. desember 2019 Ja, åpenbart. Alminnelig folkeskikk gjelder ikke når Trump & Co blir omtalt. Det vitner selvfølgelig om hva som egentlig bor i disse menneskene/journalistene. De omtaler meningsmotstandere som kloakkrotter og søppelmennesker, men ser ikke at det er de selv som står igjen som akkurat det. 8
A-hunter Skrevet 4. desember 2019 #3 Skrevet 4. desember 2019 1 minutt siden, Horten Market skrev: men ser ikke at det er de selv som står igjen som akkurat det Men vi ser det jo. Og det er, når alt kommer til alt, det som betyr noe. 1
Rucula Skrevet 4. desember 2019 #4 Skrevet 4. desember 2019 Ja det virker som. Minner sterkt om mobbing 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #5 Skrevet 4. desember 2019 Dersom for eksempel Hillary Clinton eller fruen til Barrack Obama hadde funnet på noe lignejde som Melanie Trump så ville CNN og lignende "journalister" selvfølgelig gått fullstendig av skaftet i forsøk på å rose deres handlinger mest mulig. Hyll! Hyll! Hyll!! Anonymkode: 58111...5fe 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #6 Skrevet 4. desember 2019 41 minutter siden, Rucula said: Ja det virker som. Minner sterkt om mobbing Synes ikke det minner om mobbing. Politikere som blir latterliggjort er en del av demokratiet. Legger presidentfamilien ut noe på internett så står folk fritt til å latterliggjøre det. Det er kun i land som Nord Korea man er pliktig til å hylle makthaverne. Så er det selvsagt sånn at om man er upopulær så blir man fort mislikt uansett hva man gjør. Har vært undersøkelser i USA som viser at om noen synes en hund er søt kommer an på om man forteller om eieren er demokratenes eller republikenernes president. Anonymkode: 8fa1c...3b6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #7 Skrevet 5. desember 2019 Vet ikke hvorfor, men virker som at eleganse i seg selv er provoserende for folk. Man skal liksom være banal... Jeg misunnelig på beina til Melania Trump, tenk å ha så høye og elegante vrister, og strømlinjeformede bein. Det er noe jeg kan bruke som forbilde, samt at hun ikke er direkte tynn. i motsetning til Michelle Obama, som er klumpete i forhold... som en klump... .... jeg har ikke lyst til å bli inspirert av en klump..... og fargene på klærne er glorete. Og hun er 2 much. less is more Anonymkode: 8cfbe...c7c 2
Snop Skrevet 5. desember 2019 #8 Skrevet 5. desember 2019 Dere er klar over at Michelle Obama ble «mobbet» på samme måte av blant annet Fox News? 4
Gjest Keikolina Skrevet 5. desember 2019 #9 Skrevet 5. desember 2019 Ja, hun ble beskyldt for å være mann blandt annet.
wintergirl Skrevet 5. desember 2019 #10 Skrevet 5. desember 2019 Syns litt synd på Melanie. Uansett ha hun gjør så er det galt. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #11 Skrevet 12. desember 2019 På 6.12.2019 den 0.06, Keikolina skrev: Ja, hun ble beskyldt for å være mann blandt annet. Det ble jo også Michelle Obama. Alex Jones har gjentatte ganger sagt at Michelle Obama er mann og at Barack Obama er homofil. Donald Trump elsker jo også å holde på slik. Trump hevdet jo både at Barack Obama ikke er amerikaner og at Ted Cruz sin far drepte John F Kennedy, begge grove løgner. Hillary Clinton ble for å lede en pedoring. Amerikansk politikk er vesentlig styggere enn hva vi er vandt med her i Norge. I USA så fyrer de løs på familiemedlemmer av politikerne.Synes selv det er kvalmt, men det er virkelig ikke slik at Melania har det verre enn andre og det er jo slik at hun har valgt å være førstedamen til en mann som ikke har noen problemer med å dikte opp ondsinnede løgner om andre politikeres familiemedlemmer. På 5.12.2019 den 8.58, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvorfor, men virker som at eleganse i seg selv er provoserende for folk. Man skal liksom være banal... Jeg misunnelig på beina til Melania Trump, tenk å ha så høye og elegante vrister, og strømlinjeformede bein. Det er noe jeg kan bruke som forbilde, samt at hun ikke er direkte tynn. i motsetning til Michelle Obama, som er klumpete i forhold... som en klump... .... jeg har ikke lyst til å bli inspirert av en klump..... og fargene på klærne er glorete. Og hun er 2 much. less is more Anonymkode: 8cfbe...c7c Misunner Melania for utseende og klesstil jeg også. Men glad jeg ikke er sammen med Donald Trump eller er førstedame. Anonymkode: ffff5...c66 1
Horten Market Skrevet 12. desember 2019 #12 Skrevet 12. desember 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hillary Clinton ble for å lede en pedoring. Anonymkode: ffff5...c66 Det har nok sammenheng med hennes befatning med seksuelle predatorer som Weinstein og Epstein. Så dette ryktet viste seg å ikke være helt uten rot i virkeligheten. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #13 Skrevet 12. desember 2019 1 minutt siden, Horten Market skrev: Det har nok sammenheng med hennes befatning med seksuelle predatorer som Weinstein og Epstein. Så dette ryktet viste seg å ikke være helt uten rot i virkeligheten. Nei, det har sammenheng med: På 4.12.2019 den 20.51, Horten Market skrev: Alminnelig folkeskikk gjelder ikke når Trump & Co Hillary Clinton blir omtalt. Det vitner selvfølgelig om hva som egentlig bor i disse menneskene/journalistene. De omtaler meningsmotstandere som kloakkrotter og søppelmennesker, men ser ikke at det er de selv som står igjen som akkurat det. Anonymkode: ffff5...c66 1
Horten Market Skrevet 12. desember 2019 #14 Skrevet 12. desember 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det har sammenheng med: Anonymkode: ffff5...c66 OK, så du er en av få i verden som ikke har fått med deg Clintons tilknytning til Weinstein og Epstein. Jaggu godt gjort. 1
te_groupies Skrevet 23. oktober 2020 #15 Skrevet 23. oktober 2020 På 4.12.2019 den 20.46, SS skrev: For en stund siden ble hun buet ut av et arrangement, der hun engasjerte seg i kampen mot narkotika. Nå blir hun slaktet for julepynten sin. Jeg synes heller ikke den var oppsiktsvekkende flott, men klarer ikke å se at den var skummel. Og synes vel heller ikke det er galt å dele video av den uten å fylle opp huset med gjester. Er det greit å nedvurdere alt damen gjør, bare fordi hun er gift med ...? Je syns at hun sank ned på et innmari lavmål med å kalle Stormy det hu kalte a. Men nei, alt nedvurdere alt hu gjør og er er vel itte greit.
Tanuki Skrevet 24. oktober 2020 #16 Skrevet 24. oktober 2020 On 12/13/2019 at 8:52 AM, Horten Market said: OK, så du er en av få i verden som ikke har fått med deg Clintons tilknytning til Weinstein og Epstein. Jaggu godt gjort. Trump vanket jo også med Epstein.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #17 Skrevet 24. oktober 2020 1 minutt siden, Tanuki skrev: Trump vanket jo også med Epstein. Ja, var det ikke en gang eller to de vanket sammen? Mener Trump kastet Epstein ut fra Mar a lago da han fant ut at han prøvde seg på garderobejentene. Bill Clinton var ett titalls ganger på besøk på pedoøya til Epstein. Anonymkode: fa845...633 2
Tanuki Skrevet 24. oktober 2020 #18 Skrevet 24. oktober 2020 On 12/5/2019 at 4:46 AM, SS said: For en stund siden ble hun buet ut av et arrangement, der hun engasjerte seg i kampen mot narkotika. Nå blir hun slaktet for julepynten sin. Jeg synes heller ikke den var oppsiktsvekkende flott, men klarer ikke å se at den var skummel. Og synes vel heller ikke det er galt å dele video av den uten å fylle opp huset med gjester. Er det greit å nedvurdere alt damen gjør, bare fordi hun er gift med ...? Melania er ikke et offer. Hun kom selv med uttaleser om at Obama ikke var amerikansk statsborger. Hun har vært nesten usynlig som førstedame, og valgte mobbing som sin hjertesak? Hmm
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #19 Skrevet 24. oktober 2020 Synes oppriktig synd på det mennesket. Er vel omtrent 95% sannsynlighet for at forholdet med Hr, Trump er voldelig som den sykelig selvopptatte narsissisten han er. Anonymkode: 51474...e52
Tanuki Skrevet 24. oktober 2020 #20 Skrevet 24. oktober 2020 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, var det ikke en gang eller to de vanket sammen? Mener Trump kastet Epstein ut fra Mar a lago da han fant ut at han prøvde seg på garderobejentene. Bill Clinton var ett titalls ganger på besøk på pedoøya til Epstein. Anonymkode: fa845...633 Nei, de hang mye mer sammen enn det og i et intervju i 2000( tror jeg) så uttalte Trump at det var gode venner og at Epstein likte unge kvinner. Bare å google Epstein Trump frienship, det er mye omtalt. Mao her kommer både Clinton og Trump svært dårlig ut. Endret 24. oktober 2020 av Tanuki Et ord 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå